4 Reacties
één maand geleden
Onze zoon en dochter schelen 16 maanden . Wij hebben tweedehands de bugaboo donkey 2 gekocht, omdat we wouden dat ze naast elkaar konden zitten. Ik heb die buggy echt platgereden. Ik stapte er quasi elke dag mee naar de creche om zoontje te brengen. Na de creche ging ik vaak naar de speeltuin, baby kon in de mand slapen en zoon kon wat energie kwijt. Was echt ideaal, en aangezien het winter was, vond ik het belangrijk dat onze zoon ook nog warm kon zitten in de buggy. Vanaf het voorjaar zat hij geregeld op het meerijplankje, maar was goed dat hij de keuze had. Zeker als hij nog dutjes kan doen in de buggy, zou ik dat absoluut aanraden. Onze kinderen deden dat niet meer eens ze +8 maanden waren, maar klinkt zalig en kan je dag zoveel makkelijker en aangenamer maken! Mss vind je wat je zoekt tweedehands? Nieuw kost dat idd allemaal schandalig veel geld, ik koop bijna alle grote spullen tweedehands.
één maand geleden
Heyla..mijn dochter word 2 in november wij zijn voor de Bugaaboo donkey 5 Duo gegaan ik heb ze nieuw gekocht is wel duur maar voor zo een zitje vind ik haar echt nog te klein had liever ook zo gedaan financieel ma dan zit ik vast als ik alleen weg wil met de kinderen en dat vind ik dan toch net iets belangrijker en het fijne aan die buggy is ook dat ze langs elkaar kunnen zitten zalig! Want zo onder elkaar vond ik ook echt niks..volgende week komt de buggy aan dan verkoop ik mijn Bugaaboo fox 3 kun je dan ook doen met de jouwe heb je tenminste dat geld terug 🥰
één maand geleden
Reactie op J DCorte
Onze zoon en dochter schelen 16 maanden . Wij hebben tweedehands de bugaboo ...
De mand 😂 precies een hond zoals ik het nu lees haha. Neen echt handig, maxi cosi kan er ook op, en als je maar 1 kindje vervoert kan je de buggy smaller maken en op de tweede houder een mandje plaatsen voor bv boodschappen. Echt heel handig! Ben aan het balen dat er geen is met drie zitjes, want ik ga er nu 3 hebben van 3 en jonger 🫠🥴
één maand geleden
Een meerijdplankje zou ik niet doen, ik vond dit heel onhandig rijden, en werd hier uiteindelijk niet gebruikt. Hier hebben we geïnvesteerd in een fietskar.(met speciaal zitje voor baby’s) we hadden twee buggy’s voor kleine uitstappen en grote uitstappen deden we met de fietskar + veel opbergplaats en die kon ook ineens aan de fiets. Nu gaan we die opnieuw gebruiken. Maar de kinderen zijn al groter dus zal niet meer zo nodig zijn als 7 jaar geleden 😁