32 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Iemand van jullie ook een hond die een plekje in de (auto)koffer nodig heef ...
Wij hebben ook een hond die de hele koffer inneemt, grote Berner Sennen. Wij rijden met een Volkswagen Golf Sportsvan en de hond komt enkel in de koffer, zal zeker niet op de achterbank zitten naast de baby. De buggy zal dan maar opgeplooid op de achterbank moeten. Ik denk dat dit beter is dan de hond op de achterbank.

4 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Iemand van jullie ook een hond die een plekje in de (auto)koffer nodig heef ...
De Joolz plooit naar mijn mening hiervoor compact genoeg op. Mijn beste vriendin heeft een kinderwagen van Mutsy en deze kan toch ook vrij compact opgeborgen worden

4 maanden geleden

Wij hebben voor in de auto maxi cosi pebble 360 en als buggy de joolz GeO3

4 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Wij zijn aangesloten bij Solidaris en zullen waarschijnlijk hun kinderwagen ...
Wij gaan die ook nemen! Mooi cadeau van de mutualiteit 😁

4 maanden geleden

Reactie op lotje1994

De Joolz plooit naar mijn mening hiervoor compact genoeg op. Mijn beste vri ...
Aha die Mutsy lijkt me wel iets! Heeft iets grotere wielen voor op verschillende ondergronden (zullen vaak op gras moeten rijden op wedstrijden ifv onze hobby). Merci voor de tip!! 😊

4 maanden geleden

Wij gaan ook voor een Joolz 🥰

4 maanden geleden

Wij gaan waarschijnlijk een Joolz nemen! Nu onderweg naar de Babydump om ze allemaal uit te testen 😊

4 maanden geleden

Reactie op catherine15

Wij gaan waarschijnlijk een Joolz nemen! Nu onderweg naar de Babydump om ze ...
Wij gaan daar ook eens piepen dit weekend. Wel benieuwd!

4 maanden geleden

Ik ga nu al 2 weekends naar Babydump. Bugatti heeft een probleem met de rechterwiel. Die is al bij meerdere losgekomen. Wij twijfelen nu tussen Joolz geo3 of de Uppababy. We gaan volgende week nog eens 😅

4 maanden geleden

Joolz Geo3 hier of de Nuna Demi Next denk ik, moeten nog eens terug naar de winkel.

4 maanden geleden

Doona raad ik aan de mensen aan die vaak weg zijn met de auto heel handig is wel tot 6 a 7 maanden