32 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Laurah5
En dan twee isofix onderstellen zodat het in beide auto’s kan als we elk om ...
Ja wij hebben 1 isofix genomen omdat ik meestal met de auto rij, maar je kan die autostoel ook gemakkelijk met de gordel vastmaken moest ie toch in een andere auto gaan ofzo. Maar de isofix is zo’n gemak! Pakt wel veel plaats 😅 we hebben het mogen testen in de auto enzo
4 maanden geleden
Wij zijn aangesloten bij Solidaris en zullen waarschijnlijk hun kinderwagen (Cybex) als geboortecadeau kiezen.
Ben nog aan het twijfelen omdat de basis van het autostoeltje niet draaibaar is. Maar na 6 maanden zouden we eventueel een andere kinderstoel kunnen kopen, met draaibare basis.
4 maanden geleden
Reactie op elighes
Ja wij hebben 1 isofix genomen omdat ik meestal met de auto rij, maar je ka ...
Ik weet niet goed als ik dat helemaal vertrouw om het zo te zetten in de auto. Voor een halfjaar lang zou ik 2x per week ons kind afzetten en ophalen bij me ouders & dan 3x/week zet mijn vriend het af bij de crèche en haal ik het op. Nadien zouden we een crèche hebben dat op de weg ligt naar mijn werk en overeenkomt met mijn werkuren.
4 maanden geleden
Reactie op Laurah5
Ik weet niet goed als ik dat helemaal vertrouw om het zo te zetten in de au ...
Al zijn we wel nog aan het twijfelen over de hoeveelheid isofix. Sowieso zouden we die 2x/week moeten versteken van auto omdat me vriend dan de “goede” auto nodig heeft. Veel stress en nadenken erover…
4 maanden geleden
Reactie op elighes
Snap ik! Een isofix is ook niet echt goedkoop om het zo te zeggen 😅
Inderdaad! Maar om 3x per week voor een halfjaar de stoel gewoon los in de auto te zetten vind ik ook wat gevaarlijk ofz. En anders moet ik ‘‘s avonds eerst stoppen thuis om dan door te rijden (wat normaal nipt zou lukken) maar dat is ook zo’n gedoe na een werkdag.
Onze crèche sluit om 17:30 en ligt op ongeveer 40 - 50 minuten rijden van waar ik binnenkort ga werken. Moet ook langs alle drukke wegen gaan om er te geraken. Zou die dagen om 8u beginnen werken en dan heb ik gedaan om 16:30.. het wordt een pittig halfjaar!
4 maanden geleden
Ik ben blij met de bugaaboo heeft ook echt een groot zitje dus kindje kan er lang in! Ik moet nu een duo wagen gaan kopen en ik ga weer voor de Bugaaboo gaan
4 maanden geleden
Iemand van jullie ook een hond die een plekje in de (auto)koffer nodig heeft? Ik zie het bos door de bomen niet meer wat dan net wel compact genoeg opplooit om zowel onderstel als hond in de koffer te krijgen (skoda scala)… lijkt precies bijna onmogelijk de eerste maanden? Hond op de achterbank zie ik niet zitten.
4 maanden geleden
Reactie op Tenhaeghendoorn
Iemand van jullie ook een hond die een plekje in de (auto)koffer nodig heef ...
De mijne zit op de achterbank en zal deze moeten delen met de baby, ik oefen soms met er al eens een wasmand te zetten ofz dat hij aan de andere kant blijft. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe hij op de baby reageert
4 maanden geleden
Wij hebben de Maxi-Cosi Plaza Plus 2-in-1 Kinderwagen - Essential Green en dan nog de draagbare maxi cosi zelf