Hoi mommies (to be).
Ik heb hier eerder als eens rond gepost, maar nog steeds geen naam gekozen 🤭. Veel hangt af van de naam (keuze kaartje en kleurtjes doopsuiker etc) dus willen echt gaan beslissen maar twijfelen nog zo hard over namen.
Voorlopig zijn Billie en Pippa topfavoriet, maar ook Charlie en Féline vinden we heel mooi. Nog voor ik zwanger was, zeiden we altijd 'het wordt dan Billie', maar nu het echt concreet is, zijn we toch niet 100% overtuigd 🤭. Pippa vind ik heel schattig en hoor ik niet vaak rondom mij, maar is dat niet wat 'kinds' voor een volwassen vrouw later? Mijn man vindt Fien heel mooi, maar ik vind Féline net dat tikkeltje specialer, dus daar al een compromis in gevonden!
Kortom, de namen Pippa en Billie maken sowieso evenveel kans. Féline is er net bijgekomen en Charlie vindt mijn man minder leuk..
Uiteindelijk moeten we zelf beslissen wat we mooi vinden, maar hoor graag hier ook eens! Misschien passeert hier ook nog wel een leuke naam. Onze zoon heet trouwens Otis.
Help me out! 😍
Otis en Pippa klinken als een dreamteam! Grote fan sowieso van jullie favorieten 🤩 als wij een meisje zouden krijgen, staan ze ook op ons lijstje. Ik zou geen extra namen meer toevoegen, dat voegt enkel toe aan de keuzestress 🙈🙈 veel succes met de keuze 💪
Billie is leuk maar pippa is wel veel specialer je moet maar denken later heeft ze dat dan ook nog als troef! Zelf hebben we dan weer voor een vele oudere naam voor onze dochter gekozen al onze kindjes hebben oude “vintage namen” waarom zou je het dan niet andersom doen en hele moderne speciale namen geven?
Pippa is heel tof! Zeker in combinatie met Otis. Féline vind ik persoonlijk ...
Vind ik ook een beetje, hoewel ik Feline nog wel mooier vind dan 'gewoon' Fien, maar sommige namen hoor je zooooo vaak dat het dat niet meer speciaal lijkt. Pippa's of Billie's kennen we (nog) niet in onze omgeving, dus ik vermoed dat het toch een van deze zal worden 😍
Dank je wel! Soms denk ik 'waren het er maar twee, dan hoefde ik niet te ki ...
Hahah jhua maar wij hadden al een dochtertje en zoontje en bij ons dochtertje geraakte we er ook niet uit en hebben we letterlijk twee namen tot 1 naam gebracht wel met een koppelteken tussen dat is ook altijd een optie!
Ik zou voor Féline gaan, klinkt voor mij nu heel mooi als ze klein zijn maar is ook mooi als je volwassen bent. Wij twijfelden over onze naam ook maar uiteindelijk toch gegaan voor de naam die zowel nu als later mooi en goed klinkt 👍🏼 succes❤️
Er bestaat een app.KInder een blauwe ooievaar.je kan je achternamen en geslacht ingeven en dan geeft de app je voornamen je partner kan dat ook doen apart en als je namen hebt die beide leuk vinden krijg je ne match.leuk hoor