30 Reacties
18 dagen geleden
Wij hebben er 3 (1 mannetje en 2 vrouwtjes) en alle 3 hebben ze de laatste weken steeds meer aandacht nodig. En volgen me constant overal naar toe.
De kater maakt zelfs van zijn oren als ik deur dicht doe van vb het wc. Zolang totdat hij me terug kan zien.
18 dagen geleden
Reactie op roezptoez
Mijn kater is al altijd súper aanhankelijk geweest dus kan niet vergelijken ...
Je zou het toch bijna denken he dat ze dat ergens voelen of ruiken 😅 normaal moet hij ook niet veel weten van mijn partner maar zelfs nu gaat hij bij hem gaan knuffelen hahaha
18 dagen geleden
Hoi! Ik heb precies hetzelfde, ik heb 3 katjes (ook mannetjes)! Het lijkt wel of ze alle 3 continu bij mij willen liggen en ze ‘babbelen’ ook veel meer in tegenstelling tot vroeger! Wel leuk 😻
18 dagen geleden
Hier is het vooral 's avonds een ritueel dat mijn kattin, als ik ga slapen, ze 5 minuten het kot bijeen schreeuwt en dan terug normaal doet. Qua knuffelen enzo is er niet veel veranderd, ze is altijd al een lapkat geweest :-) ze gaat wel sneller eens weg omdat ik (de baby) te veel beweeg
18 dagen geleden
Wij hebben een kater en twee meisjes. Wij werken ruim anderhalf jaar thuis (zelfstandig geworden) en merken sindsdien dat ze erg aanhankelijk zijn geworden.
Heb niet echt de indruk dat ze specifiek meer contact zoeken met mijn buik ofzo. Alleen alle babyspullen vinden ze super leuk en veronderstellen ze dat het voor hen is 😅
Mogelijks worden ze aanhankelijker omdat de meesten onder ons nu ook gewoon meer thuis zijn?
18 dagen geleden
Hier een Brit en een mix Brit. Billy & Babette. Binnenhuis katten die een hele grote serre hebben in netten. Met hangmatten en planken en palen in. Dat is 4 op 4 m 🙈 als het warmer is spelen ze daarin. Echte speelvogels. Allebei de laatste tijd aanhankelijker... en idd ze denken dat alles nu van hen is 🙈