30 Reacties

18 dagen geleden

Ps: deze app ruïneert echt de kwaliteit van de foto’s 🫠

18 dagen geleden

Wij hebben er 3 (1 mannetje en 2 vrouwtjes) en alle 3 hebben ze de laatste weken steeds meer aandacht nodig. En volgen me constant overal naar toe. De kater maakt zelfs van zijn oren als ik deur dicht doe van vb het wc. Zolang totdat hij me terug kan zien.

18 dagen geleden

Mijn kater is al altijd súper aanhankelijk geweest dus kan niet vergelijken 🙈 maar omg wat een cutie 😍 ik denk wel dat ze dat ergens kunnen voelen!

18 dagen geleden

Reactie op Evelien2002

Wij hebben er 3 (1 mannetje en 2 vrouwtjes) en alle 3 hebben ze de laatste ...
Omg ja! Hier mogen ook geen deuren toe haha en wat een drama als ik even wegga. Precies of hij wordt achtergelaten voor dood 😂 dramaqueen

18 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Mijn kater is al altijd súper aanhankelijk geweest dus kan niet vergelijken ...
Je zou het toch bijna denken he dat ze dat ergens voelen of ruiken 😅 normaal moet hij ook niet veel weten van mijn partner maar zelfs nu gaat hij bij hem gaan knuffelen hahaha

18 dagen geleden

Hoi! Ik heb precies hetzelfde, ik heb 3 katjes (ook mannetjes)! Het lijkt wel of ze alle 3 continu bij mij willen liggen en ze ‘babbelen’ ook veel meer in tegenstelling tot vroeger! Wel leuk 😻

18 dagen geleden

Hier ook 2 kattinnen die heel aanhankelijk zijn. Ze slapen dolgraag op mijn buik + zwangerschapskussen. Altijd als ik wakker word 's nachts, ligt er wel 1 van de 2 op mij 😅 Deden ze vroeger amper...

18 dagen geleden

Hier word ik ook inderdaad constant achtervolgt xd

18 dagen geleden

Hier is het vooral 's avonds een ritueel dat mijn kattin, als ik ga slapen, ze 5 minuten het kot bijeen schreeuwt en dan terug normaal doet. Qua knuffelen enzo is er niet veel veranderd, ze is altijd al een lapkat geweest :-) ze gaat wel sneller eens weg omdat ik (de baby) te veel beweeg

18 dagen geleden

Wij hebben een kater en twee meisjes. Wij werken ruim anderhalf jaar thuis (zelfstandig geworden) en merken sindsdien dat ze erg aanhankelijk zijn geworden. Heb niet echt de indruk dat ze specifiek meer contact zoeken met mijn buik ofzo. Alleen alle babyspullen vinden ze super leuk en veronderstellen ze dat het voor hen is 😅 Mogelijks worden ze aanhankelijker omdat de meesten onder ons nu ook gewoon meer thuis zijn?

18 dagen geleden

De mijne is arrogant geworden 🥺😂 Mij voor’t eerst in 6 jaar gekrabbeld. Hij heeft huisarrest.

18 dagen geleden

Hier een Brit en een mix Brit. Billy & Babette. Binnenhuis katten die een hele grote serre hebben in netten. Met hangmatten en planken en palen in. Dat is 4 op 4 m 🙈 als het warmer is spelen ze daarin. Echte speelvogels. Allebei de laatste tijd aanhankelijker... en idd ze denken dat alles nu van hen is 🙈

18 dagen geleden

Billy...🙈onze kater die s'nachts ons wakker maakt.

18 dagen geleden

Babette...verslaafd aan drinken aan de keukenkraan en tikt tegen de gsm opladerkabels om ons wakker te maken. Vanaf we op zijn gaat ze in haar hangmat liggen. Mijn vriend komt soms zot. Maar we zien we zo graag. Onze eerste kindjes 😅🥰

18 dagen geleden

Reactie op Justine96

De mijne is arrogant geworden 🥺😂 Mij voor’t eerst in 6 jaar gekrabbeld. ...
Zalig, huisarrest 😅

18 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Zalig, huisarrest 😅
Awel, ‘t is ook een britse korthaar & hij mag sinds een paar maand naar buiten. Heeft nu ontdekt hoe hij over de omheining kan 🫠🥺 wilde hem eraf halen, maar hij vond het niet zo leuk.

18 dagen geleden

Reactie op Isabelle31

Wij hebben een kater en twee meisjes. Wij werken ruim anderhalf jaar thuis ...
Hmm ja, goede inkijk wel!!

18 dagen geleden

Reactie op Justine96

De mijne is arrogant geworden 🥺😂 Mij voor’t eerst in 6 jaar gekrabbeld. ...
Ik ‘sla’ em altijd op zn poep als ie stout is hahahaha 😂

18 dagen geleden

Btw love alle cat-pics hahahaha ❤️❤️❤️

18 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik ‘sla’ em altijd op zn poep als ie stout is hahahaha 😂
😂😂😂😂😂