8 Reacties

4 maanden geleden

In de box op voorhand ballonnen leggen! Tip van mijn schoonmoeder 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

In de box op voorhand ballonnen leggen! Tip van mijn schoonmoeder 🙈
Haha zalig! 😆

4 maanden geleden

Wij hebben de grote stukken al uitgezet in een kamer, zo kunnen onze drie katten al wennen. Er ligt beschermer op matrasje zodat dit niet vol haar hangt. Onze katten zijn nogal nieuwsgierig en eentje erg bang voor nieuwe dingen dus we hopen zo dat ze toch alvast gewoon zijn aan de meubelstukken. En minder op onderzoek zullen gaan eens de baby er is.

4 maanden geleden

Ballonnen in de wieg leggen :) wanneer ze erin springen gaan ze knappen en verschieten de katjes 🫶🏼

4 maanden geleden

Wij hebben twee lieve ragdoll poezen. Sowieso gaan we het park tijdig opzetten en ballonnen e/of aluminium folie hier in leggen. Hopelijk schrikt dat wat af 😅 Verder denk ik sowieso een tetradoek de eerste dag bij baby te leggen en nadien al laten meenemen naar huis zodat ze op voorhand al wat kunnen wennen aan een nieuwe geur voor we met onze mini thuiskomen. En voor al de rest.. heel vaak wassen en verschonen denk ik 🫣😅

4 maanden geleden

Bij ons staat de ledikant/box al in de woonkamer met een dekentje over de matras om te beschermen. Geen enkele van onze 3 katten toont enige interesse. Ze zitten er liever onder dan in 🤷🏼‍♀️. De baby zal op zich ook nooit zonder ons in de buurt slapen dus mochten ze het dan toch wagen in het bedje te springen dan kunnen we ze er snel uithalen en het afleren.

4 maanden geleden

Heel veel stofzuigen 🤪 hier halve kinderboerderij in huis. Bij nr 1 nog heel voorzichtig maar tis een gevecht zonder eind. Gelukkig houden ze niet van krijsende baby’s dus ze komen zodra de baby er is niet in de buurt. Wat ook helpt is tegen die tijd een vuile luier al mee te nemen en die te laten ruiken. Zo markeer de zeg maar t territorium 🤷‍♀️ hielp hier wel.

4 maanden geleden

Ik heb alles in een aparte kamer gezet waar de kat niet aankan. In de laatste maand gaan we alles tegoei zetten. Maar had er nog niet over nagedacht.