7 Reacties

6 maanden geleden

Hey hey ik ben vandaag juist 7 weken 😉 en bij mij is dit rond week 6 begonnen. Super lastig, maar ik steek het op het feit dat wij een mensje aan het creëren zijn 😅 ik doe zelf smiddags een dutje omdat ik anders de dag niet doorkom 😅

6 maanden geleden

Hier ook super vermoeid. En miserie om uit bet te geraken in de ochtend.

6 maanden geleden

Ja hier ook… normaal sta ik smorgens mee op met mn vriend, lukt al een week of 2 niet meer..

6 maanden geleden

Ik had dit ook! Ben nu 10+ 1 w en het begint wel terug te beteren. Vroeg genoeg gaan slapen en het rustiger aandoen hielp wel bij mij

6 maanden geleden

Ik heb net het omgekeerde, ben 9w+5d en ik ben snachts vaak wakker dat ik niemeer kan slapen maar dan ben ik overdag wel een vod…

6 maanden geleden

Ik heb hier ook last van. De eerste weken vrij slapeloos, en nu kan ik geen slaap genoeg krijgen. Wanneer het kan die in ook na de lunch een dutje, of ‘s avonds wanneer ik thuis kom na de les 🙈

6 maanden geleden

Heel herkenbaar, helaas. Ik ben vandaag bijna in slaap gevallen achter het stuur na een nochtans lange nacht... Bij mij is het pas deze week begonnen, ik ben bijna 7 weken ver 🫤 een daguitstap was me veel te vermoeiend vandaag, heb het me al zeer snel beklaagd!