10 Reacties

7 maanden geleden

Zou niet weten wat er mis is met meloen?

7 maanden geleden

Zou ook niet weten wat er mis is met meloen, fruit is gezond. Ik heb de app ZwangerHap op mijn gsm, indien ik over iets twijfel, zoek ik het hierin op of ik het wel mag eten

7 maanden geleden

Ik denk dat ik mezelf wat aan het opfokken ben dan🥴

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Ik denk dat ik mezelf wat aan het opfokken ben dan🥴
Snap dat het soms niet makkelijk is om te weten wat wel of niet oke is. Zou me gewoon focussen op de belangrijkste. Ik vind sommige dingen soms enorm overroepen... we moeten voorzichtig zijn he maar internet kan ons ook compleet gek maken . Ik heb gewoon aan de gynaecoloog gevraagd hoe en wat en ik kreeg van haar een boekje mee met waar ik op moet letten en wat veilig is ... 🙂

7 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Snap dat het soms niet makkelijk is om te weten wat wel of niet oke is. Zou ...
Dankjewel Kimberly, ik merk sinds ik zwanger ben, en vooral sinds ik weet ik een tweeling in m'n buikje heb, dat ik bijna bang heb om iets in m'n mond te steken wat fout kan zijn... Zeker omdat ik nergens antistoffen tegen heb 🫣

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dankjewel Kimberly, ik merk sinds ik zwanger ben, en vooral sinds ik weet i ...
Ja begrijp ik volledig . Ooh, en proficiat met de tweeling 🤎🤎. In begin zocht ik ook alles wat ik wou eten op in die zwangerhap app. Ik maakte mezelf onnozel. Toen heb ik gewoon aan de gynaecoloog raad gevraagd komdat ik zeker niks verkeerd wil doen . Ik ben immuun voor toxoplasmose, en zelf ik maak mezelf zot 🙊. Dus het is zeker niet raar. 😉

7 maanden geleden

Ja begrijp ik volledig . Ooh, en proficiat met de tweeling 🤎🤎. In begin ...
Ps: ik hoop dat de meloen toch gesmaakt heeft 😋

7 maanden geleden

Ja begrijp ik volledig . Ooh, en proficiat met de tweeling 🤎🤎. In begin ...
Dankjewel! En haha oke, ik ben niet alleen... Ik ga het voor nu gewoon houden bij groentenbouillon soepje 🙈🫣🤣 De cavaillon smaakte me toch niet meer 😅

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Dankjewel! En haha oke, ik ben niet alleen... Ik ga het voor nu gewoon houd ...
Dat zou ik dan nu niet naar binnen krijgen🫣🙊😉

7 maanden geleden

Dat zou ik dan nu niet naar binnen krijgen🫣🙊😉
🤣