27 Reacties
één maand geleden
Nog geen kamer helaas, recent verhuisd, huis niet klaar 🙈 kleintje mag nog paar maand in onze kamer slapen 😅
één maand geleden
Reactie op kiwikoetje
Nog geen kamer helaas, recent verhuisd, huis niet klaar 🙈 kleintje mag nog ...
Wij ook nog geen kamer. Met het aftrekken van papier heel wat gebreken gevonden van de vorige eigenaar. We zullen iemand laten komen zodat het meteen helemaal in orde is, maar dat zal pas na de kerstvakantie zijn 🫣 gelukkig is onze slaapkamer ruim genoeg 😅
één maand geleden
Reactie op Sgyb
Wij ook nog geen kamer. Met het aftrekken van papier heel wat gebreken gevo ...
Idd... zo een kleintje heeft ook nog niet veel nodig ;) goede co sleeper en dan zijn we een paar maand verder 🙈
één maand geleden
Wij hebben deze kamerset, is zeer naturel maar toch mooi, het is kamerset sofia en komt uit polen hebben deze vandaag gekocht bij een magazijn verkoop van verschillende babyspullen 🥰 zo blij mee ik heb al het bedje en de commode opgezet en morgen de kast😅 ben wel gebroken op bepaalde plekken😮💨 en mijn man werkt meer dan 40u per week dus ik val hem hier liever niet mee lastig als ik het zelf nog kan ☺️ ook al ben ik bijna 33w 😁
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Mss een rare vraag, maar ik zie geen verwarming op de kamer klopt dit? (hee ...
Wij hebben ook geen verwarming op gans onze bovenverdieping. Is gezonder eigenlijk. Indien te koude dagen zetten we op voorhand even een elektrisch vuurtje. Maar ons huis is goed geïsoleerd en een slaapzakje met goede TOG waarde zouden voldoende moeten zijn 🙂
één maand geleden
Reactie op Nele2410
Mss een rare vraag, maar ik zie geen verwarming op de kamer klopt dit? (hee ...
Wij hebben ze besteld, maar zal pas begin 2025 toekomen. Sowieso slaapt ze eerst bij ons op kamer in de co-sleeper. Denk dat het bij ons 18 graden ofz is, ook zonder verwarming. Wij hebben wel slaapzakjes TOG 3, dus ze zal sowieso niet koud lijden 🥰
één maand geleden
Reactie op LB24
Wij hebben ook geen verwarming op gans onze bovenverdieping. Is gezonder ei ...
Ja, op onze kamer hebben we ook geen verwarming maar wel een airco die ook warmt, dan een kamer met verwarming en nog de badkamer waar ook verwarming is. Opzich is het niet koud in de andere 2 kamers maar vroeg me toch af of het in de winter warm genoeg zal zijn voor de baby, daarmee 🤗