15 Reacties

8 dagen geleden

Ik vind dat je zeker niet overdrijft! Tenzij er een zwangerschapsproof optie voorzien is zou ik zelf ook niet gaan denk ik. Letterlijk alles wat er is mag je eigenlijk niet eten, logisch dat je dan niet gaat toch?

8 dagen geleden

Is er geen alternatief voor jou mogelijk zodat je wel aanwezig kan zijn, lekker kan ontspannen? Indien niet, totaal niet erg om niet te gaan hé. Ik ben zelf gaan racletten en zat toen ook op 154. Het ziekenhuis vond dit geen probleem.

8 dagen geleden

Je overdrijft niet, het meeste mag je niet eten.

8 dagen geleden

Ik zie weinig goede redenen waarom je jezelf dat zou aandoen. Is het misschien een idee dat je gewoon eten en drank voor jezelf meedoet zodat je er toch bij kan zijn?

8 dagen geleden

Ik vind ook niet dat je overdrijft… 90% van de zaken die je opnoemt mag je niet eten/drinken dus is ook niet aangenaam voor jou om daar zeg maar op je kin te staan kloppen terwijl de rest lekker zit te genieten

8 dagen geleden

Nee, je overdrijft niet. Ik zou ook niet gaan 😊

8 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik vind ook niet dat je overdrijft… 90% van de zaken die je opnoemt mag je ...
En zij zouden dat toch ook moeten weten… ik vind niet dat jij degene dan zou moeten zijn die eten voor jezelf meepakt maar dat degene bij wie je gaat op zn minst iets zou moeten voorzien voor jou…

8 dagen geleden

Oh, hatelijk 🙄 Nee, helemaal niet! Helemaal niet fijn voor jou, ik zou ook oprecht zo reageren. En wss heb je het al 100x aangegeven. Als je niet mee zou gaan worden ze er inderdaad nog eens aan herrinnerd en zullen ze het hopelijk doorhebben.

8 dagen geleden

Amai, een kaasfondue is zowat de samenvatting van alles wat je niet mag eten als zwangere. Je overdrijft zeker niet!

8 dagen geleden

Ocharme, als ik jou was zou ik of m'n eigen eten meenemen of niet gaan. Jammer dat ze geen aparte zwangerschapsproof maaltijd voor jou wouden voorzien..

7 dagen geleden

Amai, ik zie idd ook niet gaan. Mijn schoonfamilie houdt ook totaal geen rekening met mij en ga daardoor praktisch ook niet meer mee. Als je wel gaat, zal je toch inwendig boos voelen doordat ze geen rekening houden met jou

7 dagen geleden

Eumh??? Dus uw schoonfamilie weet dat jij dit niet mag eten? En ze voorzien geen alternatief? Ik zou nog begrijpen dat ze niet weten wat je mag eten met zwangerschapdiabetes, maar ze weten toch perfect dat alcohol en bepaalde kaas echt een no go zijn in de zwangerschap? Dan zou ik thuis blijven! En nee dan overdrijf je niet, Als ze geen rekening houden met jou voor een alternatief of hun toekomstig kleinkind en dit toch weten, dan kan je beter thuis blijven. Hier kan ik gelukkig op beide oren slapen dat bij ons er altijd rekening mee gehouden wordt.

7 dagen geleden

Bedankt voor de lieve reacties en om mijn gevoel te bevestigen! Ik ben niet meegegaan. Leek me best voor mij en mijn baby'tje 🧡

7 dagen geleden

Reactie op catherine15

Bedankt voor de lieve reacties en om mijn gevoel te bevestigen! Ik ben niet ...
Heel goede beslissing! Neem maar rust met je baby’tje, en vooral respect voor jezelf, altijd je eigen grenzen respecteren die kan alleen jij aanvoelen en je gevoel volgen. Dit zit eigenlijk altijd wel juist.

7 dagen geleden

Vind het zelfs een beetje grof dat ze geen alternatief voorzien gezien je quasi niets kan eten...