15 Reacties
8 dagen geleden
Ik zie weinig goede redenen waarom je jezelf dat zou aandoen. Is het misschien een idee dat je gewoon eten en drank voor jezelf meedoet zodat je er toch bij kan zijn?
8 dagen geleden
Reactie op elighes
Ik vind ook niet dat je overdrijft… 90% van de zaken die je opnoemt mag je ...
En zij zouden dat toch ook moeten weten… ik vind niet dat jij degene dan zou moeten zijn die eten voor jezelf meepakt maar dat degene bij wie je gaat op zn minst iets zou moeten voorzien voor jou…
8 dagen geleden
Oh, hatelijk 🙄 Nee, helemaal niet! Helemaal niet fijn voor jou, ik zou ook oprecht zo reageren. En wss heb je het al 100x aangegeven. Als je niet mee zou gaan worden ze er inderdaad nog eens aan herrinnerd en zullen ze het hopelijk doorhebben.
7 dagen geleden
Amai, ik zie idd ook niet gaan.
Mijn schoonfamilie houdt ook totaal geen rekening met mij en ga daardoor praktisch ook niet meer mee.
Als je wel gaat, zal je toch inwendig boos voelen doordat ze geen rekening houden met jou
7 dagen geleden
Eumh??? Dus uw schoonfamilie weet dat jij dit niet mag eten? En ze voorzien geen alternatief? Ik zou nog begrijpen dat ze niet weten wat je mag eten met zwangerschapdiabetes, maar ze weten toch perfect dat alcohol en bepaalde kaas echt een no go zijn in de zwangerschap? Dan zou ik thuis blijven! En nee dan overdrijf je niet, Als ze geen rekening houden met jou voor een alternatief of hun toekomstig kleinkind en dit toch weten, dan kan je beter thuis blijven. Hier kan ik gelukkig op beide oren slapen dat bij ons er altijd rekening mee gehouden wordt.
7 dagen geleden
Bedankt voor de lieve reacties en om mijn gevoel te bevestigen! Ik ben niet meegegaan. Leek me best voor mij en mijn baby'tje 🧡
7 dagen geleden
Reactie op catherine15
Bedankt voor de lieve reacties en om mijn gevoel te bevestigen! Ik ben niet ...
Heel goede beslissing! Neem maar rust met je baby’tje, en vooral respect voor jezelf, altijd je eigen grenzen respecteren die kan alleen jij aanvoelen en je gevoel volgen. Dit zit eigenlijk altijd wel juist.