Hi!!
Branden jullie af en toe gezellig een kaarsje? Nu de herfst eraan komt heb ik zo graag ‘s avonds een klein kaarsje die brandt maar ik weet niet of dit goed is voor de baby.
Wat doen jullie?
Hey, ik zou toch oppassen met de welke kaarsen je aan steekt. Sommige zijn wel schadelijk.
Ik zou organische kaarsen of soja kaarsen gebruiken.
Je kan ook gewone pakken maar dan moet je zien dat de kamer goed geventileerd is.
Awel, ik denk dat een klein kaarsje ook geen kwaad kan, maar dat je nu ook ...
Idd, net dat! De ruimtes zijn toch groot genoeg en ik heb hier altijd wel een venster open staan op kiepstand ... ik rook niet, drink niet, hou me voor de rest aan alles, een kaarsje gun ik mezelf wel 🤭
Amai jullie denken ver na 😂😂 ik heb daar zelf nog nooit iets van gehoord van m’n gynaecoloog of vroedvrouw, dat ik zou moeten oppassen van kaarsen of producten ofz haha op d’n duur klinkt het precies als een straf om zwanger te zijn. Denk dat we ook niet te strikt moeten leven 🤭 want als je ergens naartoe gaat, weet je uiteindelijk ook niet wat er daar gebeurt he…
Los daarvan moet iedereen natuurlijk doen waar hij / zij zich goed bij voelt 💗
Amai jullie denken ver na 😂😂 ik heb daar zelf nog nooit iets van gehoord ...
Ja natuurlijk haha ma ik ben zo iemand die graag dingen opzoekt eh en dat kom ik dingen tegen en denk ik omg hahaha en dan krijg ik stress en jaaaa kijk, ik doe het mezelf aan maar bon 😅