14 Reacties
茅茅n maand geleden
Moeilijke keuze.. ik zou eerder Raphael kiezen, persoonlijke voorkeur. Als ik en men vriend tussen de 2 korte kiezen is het hier ook tweestrijd. Ik vind Leon iets mooier, hij vind deze langs de oudere kant en zou dus voor Ralph kiezen.
Maar geen paniek, ik ben morgen 33 weken, hebben nog een stuk of 6 namen waar we moeten uit beslissen 馃檲 en liefst beetje rekening houdend met Frans en Nederlandse uitspraak 馃檲
茅茅n maand geleden
Onze zoon heet Otis. We hebben lang getwijfeld tussen Otis en Elliot (mijn man Elias) maar nog geen seconde spijt van gehad. Past perfect bij hem.
Een vriendin heeft een Ralph. Hoor je idd echt niet veel. Ik vind het zelf niet zo een baby-naam maar uiteindelijk is je kindje maar heel even baby, natuurlijk 馃き
茅茅n maand geleden
Reactie op Babs2024
Het is super moeilijk he. Heel lief om te helpen. Jullie gaan er ook uitger ...
Ja hoor geloven we zeker in. En de geboortekaartjes + doopsuiker ontwerp zijn al gemaakt moeten we ook niet al te veel zorgen meer over maken. Enkel nog in een steken 馃槃
茅茅n maand geleden
Reactie op J DCorte
En Leon heb ik altijd heel mooi gevonden, is wel heel populair. Maar als da ...
Inderdaad, Leon hoor je toch regelmatig eens. Ralph hoor je niet veel. Ik zat er mee in...dat ze dan aan dat kledingmerk denken馃檲. Maar eigenlijk mogen we dat niet associ毛ren he. Ja mss toch wel Ralph 馃挭鉂わ笍ps: Otis is super mooi. Hier wou mijn man niet bijdraaien. Dus probeer ik wat water bij de wijn te doen. 馃檲
茅茅n maand geleden
Reactie op J DCorte
En Leon heb ik altijd heel mooi gevonden, is wel heel populair. Maar als da ...
Aja nu ben ik mee. Ik ben nog niet goed wakker...terug slecht geslapen馃檲We gaan de namen nog eens een paar keer uitspreken. Mijn Man is Franstalig. Dus al die namen klinken anders馃檲Het is al niet simpel. Merci om te helpen鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Eigelijk is Rapha毛l een heel mooie naam.
Leon vindt ik ook een mooie naam