32 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Oh god, ik word blut 🙃
Iets wat duurder 🙈 maar wel ooooo zo mooi. 😍😍

5 maanden geleden

Volgende maand solden 😁😁

5 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ouh dat wil ik ook! Maar ik vind het precies niet direct in de app van Zara ...
Hier het linkje! https://www.zara.com/share/-p00248552.html?v1=323981229&utm_campaign=productShare&utm_medium=mobile_sharing_iOS&utm_source=red_social_movil Moest je het niet gekopieerd krijgen even zoekterm nepbont ingeven ;)

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Iets wat duurder 🙈 maar wel ooooo zo mooi. 😍😍
Ik wil de site letterlijk leegkopen… HOU ME TEGEN

5 maanden geleden

Ik en mijn man hebben families vol meisjes, mijn man is de enige van zijn soort😂 en toch is het een jongen, wat we echt niet zagen aankomen, eerst was ik wat teleurgesteld en dar voelde ik me dan schuldig over. Maar uiteindelijk zie ik mn zoontje even graag dan moest het een meisje zijn

5 maanden geleden

Hey dames, sinds dinsdag weet ik dat we een zoontje verwachten. Toen was ik vooral mega opgelucht dat het kindje gezond was. Ik had een voorgevoel dat het een meisje zou zijn en we hadden ook al een naam. Dus was er wel een klein paniekje dat we geen naam gingen vinden. Vandaag kochten we een taart voor een feestje en heb ik de unicorn gekozen. In de auto ben ik keihard beginnen huilen omdat ik dat mss nooit meer ga kunnen doen 🙄. Maar ook niet samen knutselen, rokjes en kleedjes kopen.. Ik kreeg me daar een klopke zeg.. En tegelijkertijd schaamde ik me er enorm voor..

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Hey dames, sinds dinsdag weet ik dat we een zoontje verwachten. Toen was ik ...
Je hoeft je hier niet voor te schamen! Met jongens kan je ook knutselen btw. De kleertjes vond ik zelf ook heel lastig. Maar ondertussen heb ik enkele kleertjes gevonden en dit zorgt ervoor dat ik me al wat beter voelde.

5 maanden geleden

Ik mag hier ook aansluiten 🥰 superblij met een jongen als eerste kindje. Mezelf altijd met een jongen ingebeeld (en ook dat voorgevoel de eerste weken), gynaecoloog voorspelde nochtans meisje bij de 12w echo en nu toch een jongen. Maar ook/vooral o-zo-dankbaar dat de nipt ook helemaal in orde is. 🙏🏻

5 maanden geleden

Hier ook in verwachting van een jongen! 🩵🩵 Heel erg blij mee, wij hebben al een dochter. Alleen namen vind ik voor een jongen veel lastiger!

5 maanden geleden

Reactie op Linn1997

Hier ook in verwachting van een jongen! 🩵🩵 Heel erg blij mee, wij hebben ...
Sit is bij ons volledig omgekeerd! Als wij namen aan het bedenken waren kwamen wij altijd uit op jongensnamen 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Ik mag hier ook aansluiten 🥰 superblij met een jongen als eerste kindje. M ...
Exact hetzelfde. Gynaecoloog zei meisje. Nipt gaf gisteren een jongentje aan😅🩵🥰. Wel ook heel blij. Beide was ok. Maar ook blij dat alles ok is😊

4 maanden geleden

Jongens mama hier (4j), nu in verwachting van een kleine meid. Proficiat aan jullie jongetjes, ze zijn oh zo lief. In het begin hebben ze ook nog niet echt door dat ze jongen zijn en doen ze gewoon mee met mama en papa 😉 Kleren, dat was een grote aanpassing voor mij aangezien ik met een zus opgroeide. Voor babyjongetjes kan je veel leuke kleren op Next vinden, in dreambaby, bel & Bo en JBC hadden ook toffe kleertjes. Voor mij wordt het nu het omgekeerde wereld, geen idee waar te starten met een meisje. Maar dat is voor een andere groepje.