5 Reacties
3 maanden geleden
Zo´n bultjes? Want deze had ik ineens in juli; random heel hard jeuk en toen ik keek, zag ik dit. En ook enkel op die plaats, nergens anders op mijn lichaam. Ik heb er toen mijn crème opgesmeerd dat ik ook op mijn buik smeer (Weleda, zwangerschap body butter) en dat hielp wel echt tegen de jeuk. Heel snel verdwenen de bultjes ook. Ik denk dat ik de bultjes erger maakte door er aan te krabben. 🤔🙈
3 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Zo´n bultjes? Want deze had ik ineens in juli; random heel hard jeuk en toe ...
Ja, het lijkt er sterk op, maar ben niet zeker of het helemaal hetzelfde is. Ik smeer Louis Widmer maar ga nu even een ander gebruiken om uit te sluiten of het niet daarvan komt... Want als ik smeer dan blijft de jeuk even erg. Hopelijk trekt het snel weg want de jeuk is echt niet te houden en kan ik niet weerstaan van krabben... Woensdag heb ik mijn suikertest en gynaecoloog afspraak, ik ga dan vragen of hij de uitslag niet herkent... 😵
3 maanden geleden
Reactie op Bircan66
Heb ook zelfde probleem maar op mijn kuit,achterbeen en op mijn armen😞😞 i ...
Verschrikkelijk he! 😵 Horendol word ik er van. En probeer maar eens van niet te krabben 😫
2 maanden geleden
Reactie op tboerderietje
Verschrikkelijk he! 😵 Horendol word ik er van. En probeer maar eens van ni ...
Ja inderdaad😭 maar ik moet volgende week mijn bloed afgeven die willen zeker zijn dat ik zwangerschapscholestase heb of niet want ik heb overal jeuk kop tot teen🙁 ik ben echt bang want als dat zo is dan moet ze in oog houden en ik moet medicijnen nemen als dat weggaat moet de baby vroeg uitgehaald worden ik ben nu maar 24weken zwanger😞😞