34 Reacties
4 maanden geleden
Ons kindje wordt begin december geboren, maar mijn vriend en ik zijn allebei jaarwisselbaby's! En eigenlijk vind ik dat zelf altijd een leuke periode om jarig te zijn. Vroeger ook, altijd vakantie op je verjaardag! Mijn ouders hebben er ook altijd voor gezorgd dat mijn verjaardag toch ook een extra speciale dag was tussen de andere feestdagen. Dus dat helpt, denk ik!
4 maanden geleden
Reactie op Faye_
Ons kindje wordt begin december geboren, maar mijn vriend en ik zijn allebe ...
Da's mooi ❤️ ons kindje is uitgerekend op 30/12, ik hoop dat het gewoon niet op 24/25dec geboren wordt of 31/12-01/01, zodat we toch een "aparte" dag hebben voor de verjaardag. Maar als het niet zo is doen we ons best om het ook sowieso speciaal te maken ❤️
4 maanden geleden
Reactie op SaraDL
Da's mooi ❤️ ons kindje is uitgerekend op 30/12, ik hoop dat het gewoon nie ...
Hier net dezelfde dag en dezelfde 'hoop' dat ons meisje geboren wordt op een 'normale dag', 🤭. Ik ben zelf een sinterklaaskindje en vond dit als kind niet altijd even fijn 😂
2 maanden geleden
Reactie op Faye_
Ons kindje wordt begin december geboren, maar mijn vriend en ik zijn allebe ...
Wat leuk om te horen! Ik ben 31 december uitgerekend en hoop stiekem dat het geen feestdag wordt, zodat we zeker ook een speciale dag van de verjaardag kunnen maken tussen alle feestdagen!
2 maanden geleden
Hier ook 1januari! Liefst heb ik ook dat ik beval op een 'gewone' dag ipv feestdag. Maar moest het toch 1januari zijn, heeft ze wel altijd vuurwerk op haar verjaardag. En hoeveel mensen kunnen dat nu zeggen? ☺️
2 maanden geleden
Ikzelf ben geboren op 1 januari, en persoonlijk ben ik hier enorm blij mee🫣 altijd feest! Ze tellen zelf af voor mijn verjaardag 😛😛 Ik werk zelf in de zorg ( wel geen materniteit) maar is altijd genoeg volk aanwezig hoor ook op feestdagen. En ik denk op een dienst als materniteit dat het nog meer zal zijn dan op een algemene dienst!