21 Reacties

één uur geleden

Wij hebben niemand de uitgerekende datum laten weten.(behalve mijn ouders ivm opvang kinderen) die lastige vragen blijven al weg. Laten ook niet weten wanneer de controles zijn alleen achteraf, als de vraag komt wanneer moet je nog eens op controle. “Geen idee, denk binnen 2 weken” Ookal weet ik de datum, anders sturen ze teveel, je hoort het wel wanneer wij dat willen. Dit bespaart al een hoop vragen. Na de 3de zwangerschap blijven die irritaties er spijtig genoeg nog steeds 😂 ik kreeg recent het antwoord “jij weet niet hoeveel pijn een bevalling doet” 1ste was spoedkeizersnede en 2de was er op 1 uur, dus kon geen epidurale nemen. Ik wil nu opnieuw zonder epidurale bevallen als de bevalling zo vlot gaat, omdat ik er meer nadelen in zie van een epidurale, uiteraard als het te lang duurt zal ik wel epidurale nemen, maar voor een paar uurtjes zie ik meer voordelen zonder epidurale. Maar blijkbaar weet ik niet hoe die pijn voelt, want ben niet bevallen 🤦‍♀️😂 heb vrij direct geantwoord “nee, mijn 2 kinderen zijn met de ooievaar gekomen. Die waren pijnloos, die 2 kinderen zijn niet van mij. 🤦‍♀️🙄”