Hallo,
Bericht van algemeen nut:
Voelen jullie zich ook de laatste tijd zo snel geïrriteerd/geërgerd omwille van sommige mensen? Cuz I do 🙃
Tzullen de hormoontjes wel zijnnnn (of het feit dat desbetreffende persoon/personen ook effectief irritant zijn, you choose 😂)
K bye
Om hier nog es op terug te komen. Het is meer dan herkenbaar! Dezelfde vragen...juist es zot gekomen si. Razend zou ik komen van altijd maar dezelfde vragen. 😤🤪 Lang leve de hormonen.
Niet normaal 😲 Mensen die elke dag vragen hoe het met me gaat, of 10 minuten na het buitenstappen bij de gynaecoloog al sturen hoe het is geweest. Allemaal goed bedoeld, maar ik wordt daar echt boos van 😂 Dan denk ik: ge zult het wel horen als em geboren is he zeg 😂😂
Enkele dagen geleden laten vallen dat ik indalingspijn begin te krijgen. Krijg al 2 dagen na elkaar bericht van schoonmoeder of alles oké is. Ben nu 36+4, maar ze is er van overtuigd dat ik vroeger ga bevallen 😅 hopelijk stuurt ze niet elke dag tot aan 40w of ik kom zot 😅
Enkele dagen geleden laten vallen dat ik indalingspijn begin te krijgen. Kr ...
Je antwoordapparaat achter doen. Ik heb dat es in tijd gedaan bij mijn ex schoonmoeder. Wat was dat een lastige! Ze sprak dan nog gewoon in. Ik lag krom! 🤣
Ik word opstandiger. Kritischer en wat ik denk breng ik er nu sneller uit.
Moet om de haverklap naar her ziekenhuis… alsof ze iets proberen te vinden, een argument om me in te leiden ofzo.
Ik ben super op mijn hoede…
Gisteren ontmoette ik een vrouw die 40 weken is, en ze kaderde het als “je instinct neemt het over” en weer wat goed is voor jou…
Ik stoor me niet aan meelevende mensen, ik ben ook zo als ik weet dat iemand binnenkort bevalt… het is goed bedoeld…
Het beleid en de aanpak van het ziekenhuis stoort me wel. Niet ingaan op vragen, maar overconsultatie anderzijds…