6 Reacties

één maand geleden

Mijn jassen waren allemaal te klein geworden.. Ik ben bij kangoeroe in Zaventem (wel effe rijden van mij ons) gaan kijken en heb toen een super mooie van mamalicious gekocht met korting. Wel is waar 100€ hierdoor, maar zeker en vast zijn prijs waard. Lekker warm, en je kan hem zowel zonder inzetstuk gebruiken als met het inzetstuk speciaal voor het dragen van de baby tijdens het wandelen in de draagzak.

één maand geleden

Reactie op Kimberly_1993

Mijn jassen waren allemaal te klein geworden.. Ik ben bij kangoeroe in Za ...
Geen idee of ze die stukken eigenlijk apart verkopen 🙈

één maand geleden

Bestaat dat als universeel stuk? Dat moet dan toch al passen op het type rits dan en qua kleur enz... Ik koop een volledige nieuwe jas met inzetstuk 🙈 wel benieuwd of het bestaat! Anders had ik wat geld kunnen uitsparen 😂

één maand geleden

Ik heb vorige week een winterjas met inzetstuk gekocht op Zalando Lounge. Zeker eens in de gaten houden voor zwangerschapskleding. Heb maar €60 betaald.

één maand geleden

Ik heb deze jas

één maand geleden

Ik geraak niet echt meer in mijn jassen maar ga die van mijn zus gebruiken want voor maar paar keer aan te doen vindt ik het duur. Op Zalando kan je die stukken apart kopen. Maar voor de rest kan je denk ik niet apart kopek