17 Reacties

18 dagen geleden

Is dat niet de baby die ingedaald is? 😊

18 dagen geleden

Heb ik ook last van! 🤭 kben dan altijd bang dat haar armpje opeens zou uitsteken hahaa heel vies gevoel

18 dagen geleden

Reactie op Justine96

Heb ik ook last van! 🤭 kben dan altijd bang dat haar armpje opeens zou uit ...
Ja dit gevoel is het precies 😂😂

18 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Ja dit gevoel is het precies 😂😂
Zal wel normaal zijn zeker? 🫠 vermoed dat het het indalen is? Spannend wel… laat eens weten wat de gynaecoloog zegt! Ben nu ook benieuwd 🫶🏼

18 dagen geleden

Ik heb ook zo’n raar gevoel daar mss dat het toch iets te maken hebt met de indaling maar zeker is horen bij gynaecoloog of vroedvrouw

18 dagen geleden

Donderdag laat ik jullie iets weten! ☺️

18 dagen geleden

Ik heb dit ook. Precies alsof ik hem voel zakken. Ik moet donderdag ook naar de gynaecoloog en ging ook vragen of alles nog goed is.

18 dagen geleden

Ik heb het ook… Deze avond voelde het even anders om op een stoel te zitten en bij het plassen had ik even het gevoel dat alles zo ‘anders’ voelde. Precies ook meer zwelling en het voelde alsof ik “opening” gewaar werd. 🫣 Deze topic stelt mij nu wel gerust…. Ik dacht even dat het door het trompetspelen kwam… maar het zal horen bij het indalen. Toen ik mijn ervaring vertelde aan mijn partner, was hij ineens voorstander om mijn ‘valiesje’ nu toch maar klaar te maken… en beseft hij nog meer dat alles zo dichtbij aan het komen is… 🤰🏼

17 dagen geleden

Derde zwangerschap hier en heb het ook al enkele weken (nu bijna 33 weken). Bij elke zwangerschap gehad, is normaal (of iig niet abnormaal) :-) baby weegt meer en zwaartekracht speelt nog steeds een beetje mee, dus alles drukt naar beneden. Lastig gevoel he 🥲

17 dagen geleden

Reactie op J DCorte

Derde zwangerschap hier en heb het ook al enkele weken (nu bijna 33 weken). ...
Ja en ook wel ongemakkelijk 🫣 ben je vroeger bevallen bij de vorige zwangerschappen of toch nog de 40 weken gehaald ?

17 dagen geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik heb het ook… Deze avond voelde het even anders om op een stoel te zitten ...
Ben blij dat deze topic je heeft kunnen geruststellen 🥰 ! Mijn valiesje is bij deze ook wel klaar nu want het doet je inderdaad ook beseffen dat het dichterbij komt 🤗

17 dagen geleden

Reactie op Lauriebr

Ja en ook wel ongemakkelijk 🫣 ben je vroeger bevallen bij de vorige zwange ...
Bij de eerste heb ik platte rust moeten houden van 33-36 weken + utrogestan opsteken en longrijping want had al 3 cm ontsluiting en voortdurend harde buiken. Hij is geboren op 37 weken. Bij de tweede voelde het ook zo, maar had ik geen ontsluiting. Ze is geboren op 38 weken na een (letterlijk) pushke van de gynaecoloog 🙃

16 dagen geleden

De gynaecoloog zegt dat het niets is om zich zorgen te maken. Ze weegt nu 2,500kg en die druk zou ik daar dus voelen 😅 bij mij is er nog geen indaling te zien momenteel

16 dagen geleden

Ik ben denk ik gisteren een deel van mijn slijmprop verloren. Dat was ook een raar gevoel. Plots voel je zo iets naar beneden lopen dat je niet kunt tegenhouden hahahaha

16 dagen geleden

Reactie op elighes

Ik ben denk ik gisteren een deel van mijn slijmprop verloren. Dat was ook e ...
Alles zal nu komende weken raar zijn voor ons denk ik 😂 ik begin zwangerschap te zien als een ontdekkingsreis van het lichaam

16 dagen geleden

Reactie op Justine96

Heb ik ook last van! 🤭 kben dan altijd bang dat haar armpje opeens zou uit ...
Ik moest hard lachen😅😅 ik heb ook zelfde gevoel. Maar das normaal denk ik🙊

16 dagen geleden

Reactie op Bircan66

Ik moest hard lachen😅😅 ik heb ook zelfde gevoel. Maar das normaal denk ik ...
Yes indd! Ook al eens gevraagd en vroedvrouw & ze zei me dat dat de baby is die duwt tegen de zenuwen down under :)