40 Reacties

4 maanden geleden

@nadinevpl ☺

4 maanden geleden

Oja die van mij is trouwens: elineghesquiere 😘

4 maanden geleden

Leuk! Jillvndrkln is de mijne 🥰 zijn momenteel in Ibiza en hebben onze announcement foto hier gemaakt 🫶🏼

4 maanden geleden

Mijne is angieerauw

4 maanden geleden

Reactie op elighes

Is het met een _ ertussen? Want ik vind enkel die
Ja die idd sorry voor late antwoord!

14 dagen geleden

Justine_madymimi 💗 Super benieuwd naar alle future babyfoto’s

14 dagen geleden

Wat leuk om idd nieuwe mama's te leren kennen en onze kinderen "samen" groot te zien worden! Mij mag je zeker volgen @ kiim_ikazie

14 dagen geleden

Die van mij is stefanie_van_laere_ Heb ook nog niks gedeeld, ik denk vanaf dat ze er is dat ik natuurlijk daar wel geregeld iets ga opzetten, heb zelf ook eigenlijk amper vrienden, ik tel vooral mijn zus en schoonzus als mijn vriendinnen. 🥰😅

14 dagen geleden

@ Kimberlyopsommer Van de zwangerschap heb ik eigenlijk niet zoveel gedeeld, er worden niet veel foto’s gemaakt en voel me er nooit goed bij om echt voor foto’s te vragen🥲 Bij mij zullen er dus pas echt veel foto’s komen wanneer de kleine er is😄

14 dagen geleden

Super! De mijne is vinckiervicky. Wij delen ook pas erna foto's. Hier en daar via mijn verhaal komt er soms iets op.l tof topic❤️

14 dagen geleden

Ik ga ook overal aanvragen sturen als dit ok is😅 wel nog tof zo!

14 dagen geleden

Ik deel ook niet zoveel maar je mag me gerust volgen ☺️

14 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Ik deel ook niet zoveel maar je mag me gerust volgen ☺️
a_devilish_girl

13 dagen geleden

De mijne is mama.van_estelle.en.matto 🥰

13 dagen geleden

Reactie op lienne

Triplet_mommy_evelien
Wauw wat een verhaal 😮

12 dagen geleden

Ik post elke week wel iets erover. @lau_withlittlemonsters 😘 ik volg terug.

12 dagen geleden

Iedereen hier onder even een volg gegeven! Wat ben ik benieuwd naar jullie verhalen 😊

10 dagen geleden

Ik zal wss niet zoveel delen over de baby, doordat wij wel een beetje door een storm gingen afgelopen maanden… maar ik ben wel volgbaar tine_pecceu

9 dagen geleden

De mijne is: melissahostyn Heb wel nog niks gedeeld, maar doe dit wel eens ons meisje is geboren 😇

9 dagen geleden

charlene_matthys momenteel nog niet veel dedeeld. maar komt als hij eenmaal geboren is 🥰