Hallo iedereen,
Voor meisjesnamen hebben we onze top 3 maar met de jongensnamen geraken we er niet helemaal aan uit.
Wij horen graag namen als Nelson, Ray, Otis, Elliot,… maar nog niet 100% een klik of vrienden van ons hebben reeds een kindje met een welbepaalde naam.
Iemand inspiratie van niet zo vaak voorkomende voornamen voor jongens? Liefst geen Franse namen of namen die enkel in het Engels kunnen uitgesproken worden 🙃 hoor ook niet zo graag namen als Jayden etc.
Bedankt ☺️
Heb je de app Kinder al geprobeerd? Mijn vriend en ik dachten totaaaaaal niet overeen te komen in namen. En door een tijdje afzonderlijk te snipen, hadden we een heleboel matches. Zo hadden we al snel een top 3 en staat de naam nu ook al vast 😊
Heb je de app Kinder al geprobeerd? Mijn vriend en ik dachten totaaaaaal ni ...
We hebben al van die apps gebruikt maar zijn vaak namen die helemaal niet binnen ons genre vallen 🙈 ( met name Jayden en verdere uitbreidingen zowel in mannelijke en vrouwelijke vormen 🙃) maar kunnen mss nog eens proberen, want die kennen we niet!
Ik vind Elliot mooi, mijn man niet. Maar nu staat ´Elion´ bovenaan onze lijst. Net iets anders waar hij zich wel in kan vinden. 😊
Ik ken een Otis wiens broertje Charlie heet!