66 Reacties

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Hier is het toch 38 weken, ik word donderdagavond ingeleid! 🥲🥲 even slikk ...
Veel succes!!

4 dagen geleden

Om willen voor heel pijnlijke (via echo zichtbare) voorweeën die niet doorzetten om een of andere reden, is er ook gisteren beslist dat ze van de gynaecoloog zelf nog 14 dagen de tijd kreeg om zelf te komen anders staat de inleiding gepland op 2/12 hoop dat ze vanzelf komt🤞🏻

4 dagen geleden

Reactie op tya

Om willen voor heel pijnlijke (via echo zichtbare) voorweeën die niet doorz ...
Ik duim mee🍀🤞Maar sowieso veel succes! 🤗

4 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Ik duim mee🍀🤞Maar sowieso veel succes! 🤗
Dankjewel!

4 dagen geleden

Reactie op SaraDL

De gynaecoloog heeft mij ook al ingepland voor een inleiding. Ik ben morgen ...
Mag ik vragen hoe groot ze geschat is? Die van ons in week 35 al 3kg, volgende week dinsdag gaan we ook bekijken wanneer we best inleiden op basis van hoeveel ze dan geschat wordt.

4 dagen geleden

Reactie op meganneke

Je gaat dat zo ongelofelijk goed doen! Nog enkele dag om afscheid te nemen ...
Dankjewel super lief 🥰🥰🥰

4 dagen geleden

Reactie op Maité87

Woow, zo gaat het plots snel! Ik wens je een goede bevalling toe.
Dankjewel 😘🫶🏼

4 dagen geleden

Reactie op lotje1994

Heel veel succes!
Dankjewel 🫶🏼

4 dagen geleden

Reactie op Maité87

Woow, zo gaat het plots snel! Ik wens je een goede bevalling toe.
Dankjewel 🫶🏼

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Dankjewel 🫶🏼
Hou je ons op de hoogte hoe het allemaal verlopen is? Ik had op je dagboek echo's al gezien dat jij ook naar OLV Aalst gaat. Misschien komen we elkaar dan nog tegen op materniteit deze week, ik doe hier nog rooming-in voor mijn kindje op neo 😊

4 dagen geleden

Reactie op lotje1994

Hou je ons op de hoogte hoe het allemaal verlopen is? Ik had op je dagboek ...
Zal ik doen 🥰!!! Klopt idd, heel tevreden van altijd geweest! Hopelijk gaat alles goed met je kindje ondertussen 🙏🏼

4 dagen geleden

Reactie op nadinevpl

Mag ik vragen hoe groot ze geschat is? Die van ons in week 35 al 3kg, volge ...
Onze baby werd op 32w al geschat op 2.4kg, dus ik denk dat ze wat in dezelfde lijn zit als jullie baby. Gynaecoloog schat in dat ze eigenlijk twee weken voor zit

2 dagen geleden

Gisteren ook naar de gynaecoloog geweest, op 38 +2. Onze baby weegt nu 3,4kg en meet 49cm. Dat is best al veel. Ik heb nog geen enkele indicatie van de bevalling: de baby is nog niet ingedaald, ik heb nog geen ontsluiting en de BMH is nog stug. De gynaecoloog wil me liever niet over tijd laten gaan gelet op mijn smal bekken en de grootte van de baby. Bovendien ligt hij in sterrenkijkershouding. Daarom werd mijn inleiding gepland op 40 +1. Ik weet niet hoe ik me moet voelen bij het feit dat ze me zo snel gaan inleiden. Ik wou een natuurlijke bevalling, dat zou gezonder zijn voor de baby en minder pijnlijk voor de mama. Ik heb er schrik voor. 😞

2 dagen geleden

Reactie op Charlotte_C

Gisteren ook naar de gynaecoloog geweest, op 38 +2. Onze baby weegt nu 3,4k ...
Ik hoop dat je baby er nog voor zal kiezen om zelf te komen 🍀. Moet zelf ingeleid worden op 38w en heb hier ook nog geen vrede mee. In het begin van de zwangerschap hoopte ik nog om een deel van de arbeid thuis op te vangen.. Moeilijk om het idee wat je hebt los te laten, vind ik.

2 dagen geleden

Reactie op Maité87

Ik hoop dat je baby er nog voor zal kiezen om zelf te komen 🍀. Moet zelf i ...
Zo 'blij' met jullie reacties. Hier spraken ze er ook over (omwille van geschat gewicht) en was ook niet zoals ik gehoopt had. Best wel stress voor volgende afspraak. Hoop stiekem dat het toch vanzelf begint 😇

één dag geleden

Reactie op Maité87

Ik hoop dat je baby er nog voor zal kiezen om zelf te komen 🍀. Moet zelf i ...
Ik begrijp je helemaal. Ik probeer mezelf nu te zeggen dat artsen regelmatig baby’s overtijd laten gaan, dus de beslissing om in te leiden wel moet zijn om complicaties tijdens de geboorte te vermijden en de geboorte zo goed en natuurlijk mogelijk te laten verlopen. En dat is misschien nog het belangrijkste van allemaal. Hopelijk vind jij er ook wat troost in! Laat ons nog snel maar even van de schopjes in onze buik genieten! 😘

één dag geleden

Reactie op Zonnetje24

Zo 'blij' met jullie reacties. Hier spraken ze er ook over (omwille van ge ...
Ik duim mee met je! Ik hoop dat onze ukjes hun stekje stilaan toch te klein zullen vinden en zich spontaan voorstellen. En ondertussen blijf ik ananas eten 😅

13 uur geleden

Dag dames, als je ‘s avonds binnen moet om pilletjes op te steken, ben je dan meteen een nacht kwijt.

13 uur geleden

Reactie op Maité87

Dag dames, als je ‘s avonds binnen moet om pilletjes op te steken, ben je d ...
Ze tellen pas vanaf de geboorte, niet van wanneer je binnenkomt. Beval je zondag om 23u bijvoorbeeld dan is dit wel al je eerste nacht (zondagnacht), beval je 2u later en beval je dus op maandag, dan is maandagnacht je eerste nacht. Heb het nog eens extra gevraagd tijdens de rondleiding 😊

6 uur geleden

Reactie op Tenhaeghendoorn

Ze tellen pas vanaf de geboorte, niet van wanneer je binnenkomt. Beval je z ...
Dankjewel 🙈