66 Reacties

7 dagen geleden

Reactie op Naalu

Ik werd voor mijn 1e baby ingeleid met synthetische oxytocine en heb pas na ...
Heb er ondertussen al 2 gehad van mijn 3 bevallingen waren inleiding 😅 heb ook na enkele uren een epidurale gevraagd omdat ik niet meer kon. Heb geen keuze, is om medische redenen 🤗

7 dagen geleden

Hier ook net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk ingeleid zal worden als ik voor 38 weken niet natuurlijk beval. Onze baby is ook heel groot, zou nu al bijna 4kg wegen. Hij zit er nog goed dus kleine kans. Ook met mij gaat alles heel goed, lage bloeddruk en verder ook goede waardes dus natuurlijke bevalling lijkt me wat onrealistisch als hem nog niet ingedaald is? Bij controle 38 weken gaat er een plan gemaakt worden voor inleiding of keizersnede afhankelijk situatie dan. Ik heb hier ook veel stress voor. Ik had zoizo van begin vd zwangerschap al wat stress voor de bevalling, met dit nieuws nog meer 🙈🙈

7 dagen geleden

Reactie op Mamannie

Hier ook net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk ingeleid zal worden al ...
Snap het! Hier ook om dezelfde reden inleiding. Ik ga het volgende week weten, word helemaal gek!

6 dagen geleden

Reactie op Naalu

Amai 37w is toch net niet volgroeid? Wel jammer dat de gyn dit al voorstelt ...
Snap dat je er ook geniet van wilt hebben. Ja vindt ook jammer wil liever langer maar donderdag weet ik meer.

6 dagen geleden

Ik kreeg gisteren te horen dat ik donderdag zal ingeleid worden. Mijn vliezen braken op 28 weken en 5 dagen en ik verblijf sindsdien in het ziekenhuis. Eerlijk.. ik ben blij dat er eindelijk een einde aankomt. 😮‍💨

6 dagen geleden

Over 8 dagen gaan we waarschijnlijk een datum vastleggen, afhankelijk van hoe erg ze nog gegroeid is tegen dan. Op 35w + 4d werd ze op 3kg geschat en haar buikomtrek is groot, waardoor ze schrik hebben dat haar schoudertjes te breed gaan zijn met 40w om natuurlijk te bevallen. Balen, want totaal niet wat ik wou maar ga er alles aan doen het thuis zelf op gang te brengen. Kans is sowieso groot dat mijn vliezen vroeger breken door teveel vruchtwater.

6 dagen geleden

Nu 36w5d, afgelopen vrijdag echo gehad om te kijken of hij ondertussen al gedraaid was of niet, anders werd er een keizersnede gepland. Hij is gelukkig wel gedraaid, maar het gewicht werd al op 3500 geschat en de hoofdomtrek ook voor een termijn van 40 weken. Inleiding gepland voor precies 38 weken. Ben heel benieuwd!

6 dagen geleden

Reactie op nadinevpl

Over 8 dagen gaan we waarschijnlijk een datum vastleggen, afhankelijk van h ...
Ik heb 2 bevallingen problemen gehad met de schouders, ben al 3 keer bevallen. Twee keer door het gewicht, onze zoon werd op 35w5d 3555 geschat als ik met niet vergis was boven de 3kg500. Ben wel natuurlijk bevallen van al m’n kinderen🤗🤗 bij mij bleven ze zitten.. ben 2 keer ingeleid, het wordt mijn derde inleiding nu.

5 dagen geleden

Hier is het toch 38 weken, ik word donderdagavond ingeleid! 🥲🥲 even slikken. Succes iedereen.

5 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Hier is het toch 38 weken, ik word donderdagavond ingeleid! 🥲🥲 even slikk ...
Succes ! Ik hoop woensdag eindelijk meer te weten 🍀

5 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Heel veel succes 💗

5 dagen geleden

Reactie op Laurah5

Succes ! Ik hoop woensdag eindelijk meer te weten 🍀
Dankjewel veel succes !!🫶🏼🫶🏼

5 dagen geleden

Reactie op Justine96

Heel veel succes 💗
Dankjewel 🤗🫶🏼

5 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Heel veel succes 🤗

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Succes meid 😘🥰

4 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Heel veel succes 🤗
Dankjewel 🤗🤗

4 dagen geleden

Reactie op Bo Jelle

Succes meid 😘🥰
Dankjewel 🥰🥰

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Heel veel succes!

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Woow, zo gaat het plots snel! Ik wens je een goede bevalling toe.

4 dagen geleden

Reactie op lacerise12

Je gaat dat zo ongelofelijk goed doen! Nog enkele dag om afscheid te nemen van je zwangerschap, maar ook extra vroeg kunnen genieten van jullie kleintje! Succes lieve mama! 😘