9 Reacties

één maand geleden

Oh ja; ik ben 34w+2

één maand geleden

Hier ook regelmatig last van, aangegeven aan de gynaecoloog maar zei dat het normaal was 🫠🤷🏼‍♀️ dus denk wel dat dat verspreid is over enkele dagen en zelfs weken?

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Hier ook regelmatig last van, aangegeven aan de gynaecoloog maar zei dat he ...
Pff zo vervelend 🥲 ik denk elke keer van “o nee” hahaha

één maand geleden

Reactie op elighes

Pff zo vervelend 🥲 ik denk elke keer van “o nee” hahaha
Uhu, alles is voor de moment zo veel pff het mag stoppen 🫠😅

één maand geleden

Reactie op Nele2410

Uhu, alles is voor de moment zo veel pff het mag stoppen 🫠😅
Jaaa ben van hetzelfde gedacht 😅 tis mooi geweest

één maand geleden

Reactie op elighes

Jaaa ben van hetzelfde gedacht 😅 tis mooi geweest
Enorm

één maand geleden

Gisteren avond denk ik ook dat ik dat heb gehad. Het kan idd geleidelijk gebeuren heb ik een een zwangerschap boek gelezen. Rust heel veel en masseren helpt ook. Hopelijk heb je niet teveel pijn.

één maand geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap rond 32-33w dat dit begon. Uiteindelijk bevallen op 41w met al 4cm opening, ingedaald en verwerkte bmh. 🙈 het komt in vlagen en kan helaas nog lang duren, en vaak opkomen.. gynaecoloog dacht dat ik toen de 40w niet ging halen. Ik dacht elke keer als de krampen/voorweeen begonnen dat het zover was. Niet dus.., maar zoveelste meer je lichaam nu voorbereid zoveelste vlotter gaat je bevalling. Bij de vorige was hij er op 1 uur, was maar net op tijd in het ziekenhuis 😅🙈

25 dagen geleden

Hier ook ‘last’ van beginnen krijgen rond 31 weken! Gisteren (35w3) wel een stukje intenser gehad.. niet rechtop kunnen staan, een druk down under.. maar dan wel in een warme douche kunnen bekomen! Sindsdien terug ‘normale’ harde buiken!