Hey!
Ik dacht 2 dagen geleden indalingsweeën te hebben. Korte menstruatie-achtige-krampen die enkele 10tallen seconden aanhouden en onregelmatig zijn. Worden niet erger en zijn niet pijnlijk maar gewoon een ongemakkelijk, zeurend gevoel. En stoppen na een tijdje weer. Nu heb ik gisteren en vandaag ook nog regelmatig ‘last’ hiervan in tussenpozen.
Kan het zijn dat de indaling geleidelijk aan gebeurd en dat dus over enkele dagen verspreid kan zijn en niet in 1x gebeurd of wat denken jullie?
Ik voel sedert die krampen wel meer druk daar beneden en moet veel vaker plassen. Het loopt ook wat ongemakkelijker. Wat ook wel zou overeenkomen met een indaling volgens wat ik lees tijdens mijn speurwerk 🔎
Hier ook regelmatig last van, aangegeven aan de gynaecoloog maar zei dat het normaal was 🫠🤷🏼♀️ dus denk wel dat dat verspreid is over enkele dagen en zelfs weken?
Gisteren avond denk ik ook dat ik dat heb gehad.
Het kan idd geleidelijk gebeuren heb ik een een zwangerschap boek gelezen.
Rust heel veel en masseren helpt ook.
Hopelijk heb je niet teveel pijn.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap rond 32-33w dat dit begon. Uiteindelijk bevallen op 41w met al 4cm opening, ingedaald en verwerkte bmh. 🙈 het komt in vlagen en kan helaas nog lang duren, en vaak opkomen.. gynaecoloog dacht dat ik toen de 40w niet ging halen. Ik dacht elke keer als de krampen/voorweeen begonnen dat het zover was. Niet dus.., maar zoveelste meer je lichaam nu voorbereid zoveelste vlotter gaat je bevalling. Bij de vorige was hij er op 1 uur, was maar net op tijd in het ziekenhuis 😅🙈
Hier ook ‘last’ van beginnen krijgen rond 31 weken!
Gisteren (35w3) wel een stukje intenser gehad.. niet rechtop kunnen staan, een druk down under.. maar dan wel in een warme douche kunnen bekomen! Sindsdien terug ‘normale’ harde buiken!