13 Reacties
5 dagen geleden
Hier 35w0d en net terug van de gynaecoloog. Baarmoederhals nog 4 cm lang, geen indaling. Baby ligt ook al hele tijd naar beneden met hoofd. Soms heb ik nochtans echt de indruk dat er een hand langs onder lijkt uit te komen en pijnlijke druk onderaan mijn buik, maar helaas 🤷🏼♀️
Tips om indaling/verstrijking te bevorderen zijn welkom!
4 dagen geleden
Reactie op Isabelle31
Hier 35w0d en net terug van de gynaecoloog. Baarmoederhals nog 4 cm lang, g ...
Ik heb ook dat handje gevoel waardoor ik mij echt afvraag hoe diep de baby nu echt zit.
Momenteel neem ik de frambozenblad thee, ze zeggen dat dit je bmh kan verzachten maar helaas geen tips hier voor de indaling.
4 dagen geleden
Bij mij is de baby al goed ingedaald (ongeveer zoals termijn van 38 weken). Heb wel afgelopen weken platte rust moeten hebben voor verkorte bmh en veel harde buiken. Sinds 35w mogen stoppen met Utrogestan en geen platte rust meer dus zal waarschijnlijk niet tot 40w geraken (hoop ik 🤭). Nu 35w3.
4 dagen geleden
Ik kreeg constant steken en precies menstruatie pijn. Regelmatig ook harde buiken en wandelen en zitten was lastig voor mij omdat ik zoveel zeer had.
Maar mijn gynaecoloog had erna gezegd dat hij was ingedaald.
Als je baby is ingedaald voel je hem vele lager schoppen dan ervoor ook.
4 dagen geleden
Hier net 37w en kindje zit nog steeds heel hoog, wel al wekenlang met hoofdje naar beneden, dus veel kans dat dit wel zo blijft 😅. Mijn buik is meer hard dan zacht en voel toch ook precies van alles down under. Ik drink een thee van frambozenblad en vrouwenmantel. Neem ook voor het eerst in mijn leven iets van homeopathie, dit voor de baarmoederhals..
4 dagen geleden
Ik zie niet direct een verschil bij mijn buik terwijl mijn partner het duidelijk aangeeft dat ik meer naar onder draag. Dit weekend hebben we nog eens gevreeën en toen was het wel heel duidelijk. Ik voelde echt dat mijn partner zijn penis tegen de baby aankwam en dat was toch wel een raar en pijnlijk gevoel.