14 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op YanaDS
Geen enkel idee, kan je dat misschien niet gewoon vragen aan de gynaecoloog ...
Ja, denk dat dit het sowieso zal worden: heel eerlijk zijn zodat het al op tafel ligt, dat ik het al benoemd heb hoe ongemakkelijk ik mij erbij voel. Afhankelijk van haar reactie zal dan de ongemakkelijkheid verdwijnen .. of juist erger worden. 😁
6 maanden geleden
Bij de vroedvrouw gaan ze proberen uitwendig, als ik me goed herinner. En als bij 12 weken ist uitwendig maar ook inwendig als het nog beter zichtbaar is, maar wat er dus meekomt bij mijn inwendige echo’s valt reuze mee ze kijken daar zelfs niet naar. Er komt sowieso al smurrie van hun gel dus 😁. De gyn’s doen bevalling dagelijks dus die zien zoals je zegt heel wat anders dan wat wit van utrogestan. No worrrriesss😜!
6 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Rationeel weet ik dat wat er nu uit mijn vagina komt, minder erg is dan wat ...
Dat is inderdaad een feit 🤣😜! En ook dat is part of the job voor hun. Ze zitten daar echt niet mee in. Ikzelf trek het mij ni aan. Gewoon happy als alles in orde is, ist enige waar ik aan denk 🙊! Natuurlijk na 3 bevallingen al gehad te hebben is er nog weinig schaamte 😅
6 maanden geleden
Ik heb op 10 weken een uitwendige echo gehad, alsook hartje zo kunnen beluisteren! :)
6 maanden geleden
Ik heb op 10w nog een inwendige echo gehad. Ik denk dat ze zei dat de echo bij 12w uitwendig kan