29 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op shaniarobeyns

Ik sinds 2 dagen geleden , voelde ineens iets raar en ik keen naar mijn bui ...
Ohhh dat is zo leuk🥰. Ik kon het ook al voelen iets na mijn 18 weken nu bijna 20 weken

3 maanden geleden

Ik ben sinds vrijdag 17weken en voel ze al bewegen sinds 14weken. 😍

3 maanden geleden

Reactie op Lau005

Ik ben sinds vrijdag 17weken en voel ze al bewegen sinds 14weken. 😍
Ooohh dat is zo leuk en vanaf hoeveel weken kon je partner de baby voelen.

3 maanden geleden

Behoorlijk onverwacht gisterenavond het kleintje eerst langs buiten gevoeld en daarna ook nog 2x gezien! Rechts van m´n navel na het eten van kersen en yoghurt (: 19 weken, placenta ligt vanvoor. Uiteraard stopte ze toen m´n man wilde voelen ...

3 maanden geleden

Ik kon het gisteren zelfs voor de eerste keer filmen! 🥰🥰

3 maanden geleden

Reactie op meganneke

Ik kon het gisteren zelfs voor de eerste keer filmen! 🥰🥰
Ja denk dat da echt speciaal is om te zien. Ik hoop binnenkort dat ik ook kan doeb

3 maanden geleden

Ik ben nu 20 weken zwanger en mijn 3 de kind🥰 bij deze zwangerschap heb ik heel vroeg gevoeld op mijn 15de week😍 heel bizar🥺 bij mijn eerste kind heb ik pas op 23Ste week gevoeld. Aller mooiste gevoel dit🦶🏽👶🏻🥺

3 maanden geleden

Ik voel de baby zelf al een dikke 2 weken heel goed. Deze ochtend, na het heel veel heeft binnen regende en we moesten kuisen, voelde mijn vriend ook voor het eerst de baby door men buik. Wat een slechte ochtend ineens een goede ochtend maakte 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Ik voel nog altijd niets en ben nu vrijdag 20weken.... Ik maak me stilaan o ...
Hoeft niet! Sinds vandaag (20w2dagen) begin ik soort van luchtballen te voelen (precies je darmen ma t zijn totaal de darmen niet want dan hoor je kleine geluiden ook) Kan dus zeker dat je dit nog niet echt voelt! Ik merkte dat het de kleine was omdat ik normaal sorry🙈🤣een scheetje moet laten als me darmen bezig zijn & Nu totaal niet plus geen geluid en ondertussen 10x da gevoel gehad is 1u tijd. Zeker geen zorgen maken😘❤️