29 Reacties

4 maanden geleden

Kan zeker! Mijn man en mijn zusjes hebben de baby gevoeld op 18 weken en ben nu 20 weken! Onze katten hebben hem ook al gevoeld, hij was gisteren zo actief dat er 2 katten aan het rondsnuffelen waren omdat ze iets voelden. Zo fijn om te zien he!🤗

4 maanden geleden

Ik voel nog altijd niets en ben nu vrijdag 20weken.... Ik maak me stilaan ongerust als ik al die topics hier lees....

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Ik voel nog altijd niets en ben nu vrijdag 20weken.... Ik maak me stilaan o ...
Dat is ook normaal! Misschien ligt je placenta aan je buik? De mijne ligt aan de rugkant daardoor voel ik het beter. Mijn schoonzus voelde haar kindje voor het eerst op 23 weken. Het komt nog 😘

4 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Dat is ook normaal! Misschien ligt je placenta aan je buik? De mijne ligt a ...
Dat week ik niet... Op de 16w echo zei de gynaecoloog toch niets....

4 maanden geleden

Hey, Ja dat kan hoor! Mijn partner voelde de baby ook al eens op 20 weken. Ik ben nu 21w en heb gisteren zelfs een stukje kunnen filmen waar je de beweging heel licht op kan zien. 🥰

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Mss even vragen?

4 maanden geleden

Ik voelde de baby op 12weken en enkele dagen. Mijn vriend voelde haar voor het eerst op 18 weken. Intussen 21 weken ver en ze laat haar al goed voelen :)

4 maanden geleden

Zaterdag 18 weken en eerste echte bewegingen gevoeld, gisteren super duidelijk & ook uitwendig 🥰 wel enkel aan mijn linker kant, maar blijkbaar ligt mijn placenta rechts voor/zij

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Gynaecoloog zei tegen mij dat het in de meeste gevallen vanaf 20 weken voelbaar begint te worden. Ik heb zelf naar de locatie van plancenta moeten vragen, anders wist ik het ook nier 🫶🏼

4 maanden geleden

Mijn vriend heeft de baby ook al kunnen voelen vanaf 19w ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Zeker niet panikeren. Mijn placenta ligt vanachter/beetje rechts. Voelde de baby voor eerst af en toe rond 20 weken. Gynaecoloog zei ook dat dit normaal is, zeker bij een eerste voel je het niet zo vroeg. Vanaf 26/28 weken moet je het elke dag regelmatig voelen

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Exact dit.. ik weet ook niet juist wat te voelen en soms maak ik mezelf wijs dat ik wel iets voel als ik andere hun reacties lees. Woensdag 20 weken echo dus hoop dat alles in orde is ondanks dat ik nog niets concreets gevoeld heb 😕

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Hey Naomi! Nog geen zorgen maken, zat/zit in hetzelfde schuitje. 😊 Ik ben vandaag 20+3, mijn placenta ligt achteraan, dus zou hem al goed moeten kunnen voelen, maar toch voel ik hem nog steeds low key subtiel. Eigenlijk pas een paar dagen dat ik hem opvallend meer begon te voelen waarbij ik niet twijfelde tussen baby of darmen. 😅 Voelen = ik voel iets bewegen in mij, kan het zelf nog niet voelen met mijn hand langs de oppervlakte, mijn partner ook niet. Ik voel hem ook nog niet de hele dag door ofzo en alleen als ik echt lang stil lig op mijn zij, of als ik soms voorovergebogen zit. Maar dat is absoluut geen garantie dat ik iets zal voelen. Sinds een paar dagen dat ik hem in de ochtend eens voel en in de avond, tussendoor voel ik niet veel. Waarschijnlijk beweegt hij wel, maar ben ik zelf bezig overdag waardoor zijn beweging niet wordt waargenomen. Ik las met een bang hartje de topics over ´baby voelen´ omdat ik het zelf nog niet ervaarde, maar nu het zo ver is/begint te komen, voel ik me al geruster. Geef jezelf en je baby´tje wat tijd :) Ps: Mijn gynaecoloog vertelde op de 16w echo dat de placenta achteraan lag omdat ik er zelf achter vroeg. Ze zou er anders niets van gezegd hebben. 😅 Ze zei dat het niet veel uitmaakte, zolang de baby maar flink verder groeit.

4 maanden geleden

Reactie op Tiara-27

Kan zeker! Mijn man en mijn zusjes hebben de baby gevoeld op 18 weken en be ...
Amai wel leuk. Dat geeft altijd zo’n fijn gevoel

4 maanden geleden

Reactie op Fie_95

Ik voelde de baby op 12weken en enkele dagen. Mijn vriend voelde haar voor ...
Awwwwhh jou baby is heel actief precies🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op julie1998

Hey, Ja dat kan hoor! Mijn partner voelde de baby ook al eens op 20 weken. ...
Ohhh das zo leuk dat je het kon filmen. Hoop het binnenkort ook te doen🥰🥰

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Ik herken je gevoel. Hier ook nog niks gevoeld. Ben nu 19w4d en op de vorige echo begin juli zou de kleine ongeveer een week voor liggen op de groei. Mijn placenta ligt wel van voor. Ik probeer mij altijd gerust te stellen dat het daardoor komt maar soms komt er toch ook een stukje onzekerheid naar boven. Nog wachten tot 14 augustus voor de volgende echo ben dan iets meer dan 22 weken. Dus ik moet nog even geduld hebben 😊 hopelijk heb je binnenkort je 20 weken echo zodat ze je kunnen geruststellen😊.

4 maanden geleden

Ikzelf voel de baby sinds week 17. Vorige week (19w) voelde ik de baby heel erg goed, maar mijn vriend kon nog niks voelen. Deze week (20w) hebben zowel mijn vriend als de jongste dochter de eerste keer gevoeld hoe de baby in mijn buik beweegt. Nog een klein beetje geduld dus :)

4 maanden geleden

Reactie op Naomi__1994

Ik ben nu 22w en voelde de baby net de dag voor ik 21w werd. Kan ook tot week 24 duren blijkbaar dus maak je zeker niet te veel zorgen!

3 maanden geleden

Ik sinds 2 dagen geleden , voelde ineens iets raar en ik keen naar mijn buik en floepte heel zachtjes naar boven enkele keren na elkaar… was wel grappig ik ben morgen 19 weken en dacht huh kan dit zo vroeg al ? 🫠