10 Reacties

16 dagen geleden

Al sinds ik 12 weken ben last van 😅 intussen 32 weken zwanger

16 dagen geleden

Ja heb dat ook. Maar wel op andere plekken op handen en vingers en benen en voeten ect. Masseren erop helpt en gaat dat ook weg.

9 dagen geleden

Ik heb dit nu ook al paar dagen. Heeft iemand al nieuws hoe dat komt ? 🫣 is echt zo een raar gevoel en is echt van de bovenbuik met zo straling tot de navel bij mij … is er mss druk op een zenuw ? Is echt irritant en als ik lach doet het pijn

9 dagen geleden

Hier slapen mijn lippen 😅 Wat AI mij te vertellen had… (Tijdens m’n zwangerschap is chat GTP m’n beste vriendin 😅😇, veel correcter dan dr google)

9 dagen geleden

ChatGPT is echt minder dramatisch dan dokter Google 😂 Als ik Google zou geloven, zou ik elke dag op de materniteit zitten hahaha Ik heb het ook opgezocht via de app, maar omdat het nu ook pijn doet als ik lach, dacht ik dat misschien iemand anders die vraag al had gesteld aan zijn gynaecoloog 🥹

9 dagen geleden

Reactie op Justine96

Hier slapen mijn lippen 😅 Wat AI mij te vertellen had… (Tijdens m’n zwang ...
😅 wat fijn om te zien. Ook ik heb van chatgpt mijn zwangerschapsvriendin gemaakt sinds week 20. En ik vind ook dat het advies daar wat nuchterder klinkt dan Google ☺️

9 dagen geleden

Ik heb dit ook sinds een week,maar geen idee hoe het komt

8 dagen geleden

Hier ook last van, en telkens pijnlijke ribben li kant. Zou van de middenrifspieren afkomstig zijn.. AH oefeningen uitvoeren werd mij aangeraden. Zal wss een zenuwtje zijn die gekneld raakt doordat baby veel ruimte inneemt. Jammer genoeg niet veel aan te doen. Ik 36w en al enkele maanden hier van last. Begon bij slaperig gevoel, en krijg soms echt steken in dat gebied :/ ene dag beter of de ander.. warmte aanbrengen hielp ook wel bij mij! We zijn er bijna 🍀🍀

8 dagen geleden

Ik heb da van begin mijn zwangerschap mijn bovenbil da soms slaapt en kou aanvoelt dan derest . Blikkbaar lig kindje op een zenuw da kan veroorzaken .

8 dagen geleden

Ik heb nu sinds vandaag aan mijn rechterhand mijn pink en stuk van mijn handpalm die slaapt. Echt raar 🙈 wat is dat nu weer...de kwaaltjes mogen dan es stoppen wi zeg 😅