Ik denk dat ik een verschrikkelijke situatie beland ben?
Ik werkte tot januari als verpleegkundige in het ziekenhuis is dienstverband en had dus een hospitalisatievezekering via hun. Maar sindsdien ben ik gestopt en begonnen ala zelfstandige thuisverpleegkundige en ik had zoveel dingen aan mijn hoofd die geregeld moesten worden dat ik een hospitalisatieverzekering boven het hoofd heb gezien… ik zie dat de wachttijden bij zwangerschappen overal super lang zijn en dat het quasi onmogelijk is om je ergens aan te sluiten als je al zwanger bent… heeft iemand misschien toch tips of advies hieromtrent? 😢
Oei... ja dat ziet er idd niet zo best uit... ken er zelf niet veel van maar mss moet je aan verschillende ziekenkassen je situatie uitleggen. Mss ze ergens wel begrip kunnen tonen ofz... hoop dat dit goed komt voor je. 🤞
Ik heb dit ooit eens zien passeren in deze app, maar weet niet meer welke groep. Ik dacht dat die persoon wel uiteindelijk ergens terecht kon.. juist weet ik niet meer goed waar. Ik vermoed Helan. Misschien kan je eens via de zoekfunctie dit bekijken?
Ik ben onlangs geswitched naar de hospitalisatieverzekering van mijn vriend (verzekerd via vanbreda) en daar was er toen geen wachttijd, dus ze bestaan wel!