6 Reacties

3 maanden geleden

Hey, ik ben nu 21 weken en gelijk gemeentehuis heb ik gisteren al gedaan mijn vriend kon niet wachten. ziekenfonds en hospitalisatie afspraak al voor volgende week. Ik weet niet of het vroeg al is, maar dan kan ik me vooral al focussen op de rest.

3 maanden geleden

Ik heb mijn verzekeringen laten weten dat ik zwanger was in het eerste trimster.

3 maanden geleden

Moet je die inlichten? Van wat ik begrepen heb kan ik gewoon vanaf 60 dagen voor mijn uitgerekende datum kosten indienen. Ik neem aan dat ze dan wel nog een attest van de gyneacoloog zullen vragen als het nodig is. Mutualiteit moet wel ingelicht worden dacht ik.

3 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Moet je die inlichten? Van wat ik begrepen heb kan ik gewoon vanaf 60 dagen ...
Ik heb mutualiteit ingelicht maar die liggen daar precies niet wakker van. Willen gewoon attest aan de start van de moederschapsrust 😅

3 maanden geleden

Ik heb een hospitalisatieverzekering via de mutualiteit.. die zijn op de hoogte maar tis voor hun pas belangrijk vanaf je gaat bevallen eigenlijk, ervoor liggen ze er precies ni wakker van

3 maanden geleden

"Pas als je bevallen bent/opgenomen wordt". Ik kreeg dit als antwoord van de mutualiteit :) Tegen dat het zover is bel ik nog wel eens terug:)