9 Reacties
13 dagen geleden
Ik ben maagd descendant boogschutter en ons kleine meisje is verwacht op 17 december dus een echte boogschutter 鈾愶笍 toen ik de uitgerekende datum wist ben ik direct gaan opzoeken hoe een boogschutter kind is : https://www.babybalance.nl/blog/het-boogschutter-kind/#:~:text=Ze%20zijn%20avontuurlijk%2C%20eigenwijs%2C%20eerlijk,geliefd%20bij%20groot%20en%20klein.
Vind het altijd leuk om zo een dingen op te zoeken of te lezen. Je mag er natuurlijk niet te veel van verwachten maar het is precies dat je dan toch een beeld hebt van het karakter van jouw toekomstig kindje 馃 beetje nieuwsgierigheid ook 馃槀
12 dagen geleden
Normaal een boogschutter tenzij hij beslist om paar dagen langer te blijven zitten dan steenbok. Zo ben benieuwd.
12 dagen geleden
Hier uitgerekend op 26dec normaal...op 27/11 hoor ik hopelijk meer of het natuurlijk of keizersnede zal zijn. Die placenta moet nog klein beetje verschuiven...hopelijk. Dus 26dec馃巹鉂わ笍Steenbok zie ik. De Papa verjaart op 13/12. De papa is een lieve boogschutter 馃槉 allebei goed 馃┑
12 dagen geleden
Reactie op Babsss40
Haha..dat is wel wat ja! Zeggen ze niet dat per vriendengroep maar 1 boogsc ...
Haha denk dat het er een beetje vanaf hangt hoe goed je met koppigheid/eigenwijsheid om kan gaan 馃槄 nu zijn we dat bijna allemaal wel in de familie, dus soms botst het hard, maar we weten het van elkaar en kunnen elkaar inmiddels vrij goed in eigen koppigheid laten soppen 馃槅
Ik ben zelf ook een steenbok.
Ik heb wel maar 1 vriend die boogschutter is.