8 Reacties

4 maanden geleden

Ik ga naar de kiné, minder schermtijd ( werk als bediende met de hele tijd een laptop), maar de gynae zei dat indien het niet zou beteren ik naar de neuroloog moet gaan. Maandag ga ik eens bellen. Wel raar want ik was op reis naar Malta en na 1 dag was mijn hoofdpijn weg, na 1 dag terug in BE te zijn, is de hoofdpijn al terug

4 maanden geleden

Bedankt voor je reactie! Heb je kiné voorgeschreven gekregen speciaal voor je hoofdpijn? De zon heeft je duidelijk deugd gedaan op reis dat je hoofdpijn meteen verdween. 😉😊

4 maanden geleden

Stress doet er duidelijk nooit goed aan he.. ik ga ook sinds enkele weken naar de kiné, omdat het bij mij spanningshoofdpijn was. Ademhalingsoefeningen en bewegingsoefeningen doe ik ook..

4 maanden geleden

Hi, hier ook! Maar heb gelezen dat het wel normaal is, invloed van de hormonen. Fabel: meestal bij jongens. Ik heb een boy, dus klopt wel bij mij

4 maanden geleden

Reactie op Isabelle31

Bedankt voor je reactie! Heb je kiné voorgeschreven gekregen speciaal voor ...
Ik had vorig jaar iets aan mijn nek, dat zorgde voor hevige hoofdpijn. Uiteindelijk moest ik zelf een neksteun dragen. Dit ging begin dit jaar weg en sindsg vorige maand plots hevige last. De kans is groot dat dit de hormonen zijn ( ik ondervind weinig stress tijdens het werken) maar toch raar dat ik op reis niets voelde. Tijdens de kiné voel ik enorm veel druk die zeg maar vrij komt en helpt wel, maar jammer genoeg niet voor lang

4 maanden geleden

Ik ook al weken hoofdpijn, ene moment dragelijker dan het andere moment.. neem wel niks van pijnstillers. Probeer extra veel water te drinken.

4 maanden geleden

Ik ga morgen naar de neuroloog... eens zien of zij verder kunnen helpen

4 maanden geleden

Ik heb het een week gehad, telkens bij het opstaan tot ergens rond de middag. Barstende koppijn, ook al ik iets moest oprapen van de grond en me bv. Voorover moest buigen echt kloppende hoofdpijn. Na een week voorbij, geen last meer van gehad. Volgens mijn vroedvrouw idd onder invloed van de hormonen.