20 Reacties

5 maanden geleden

Hier vooral in de ochtend

5 maanden geleden

Al zo'n 3 weken.. niets helpt zelf dafalgan niet. De dokter had mij even thuisgezet, maar dit wou ik niet. Heb vooral last van licht, geluid ( lijkt op migraine) maar de druk lijkt op spanningshoofdpijn. Momenteel volg ik ook kiné.

5 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Al weken hoofdpijn. Ik dacht eerst dat ik meer moest drinken maar daar ligt het aan.. af en toe eens een cracotje of rijstwafel eten helpt een beetje bij mij

5 maanden geleden

De dokter zei ook dat sommige mensen gevoeliger zijn aan het HCG dat stijgt, hierdoor kan je ook hoofdpijn krijgen.

5 maanden geleden

Hier ook in de ochtend, trekt wel weg na paar uur

5 maanden geleden

Hier ook enorm ben daar zelf door op de spoed beland! Verschrikkelijk het enigste wat ze letterlijk zeiden “ kunnen we niet echt iets aan doen moet je er maar bijnemen” dus probeer ik het te accepteren 🥲

5 maanden geleden

Reactie op tya

Hier ook enorm ben daar zelf door op de spoed beland! Verschrikkelijk het e ...
Donkere ruimte helpt bij mij, misschien ook eens proberen? Tis natuurlijk niet ideaal...

5 maanden geleden

Hier ook.. al een week en half. Begonnen met keiharde migraine, en als die aanval gedaan was is de hoofdpijn gewoon sluimerend gebleven...

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

De dokter zei ook dat sommige mensen gevoeliger zijn aan het HCG dat stijgt ...
Ik heb idd een hoog HCG vandaar ook mijn blijvende misselijkheid 🤮 ik wist niet dat Hoofdpijn er ook bij zou horen 😅😬

5 maanden geleden

Hier ook, pas begonnen rond week 12. Komt bij mij ook wel in vlagen, ene dag meer als andere dag. Ik dacht dat het kwam doordat ik men caffeïne verbuik sterk verminderd heb en meer water moest drinken. Maar het hoort er dus bij... ;)

5 maanden geleden

Hier ook de laatste weken ENORM! Ik probeer zelf zo min mogelijk medicatie te nemen maar voorbij week toch al 2x een paracetamol ingenomen

5 maanden geleden

Reactie op meganneke

Hier ook de laatste weken ENORM! Ik probeer zelf zo min mogelijk medicatie ...
Ik ook.. het moet menselijk blijven e :)

5 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Soms… dagelijks! Lastig hoor

5 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Klopt. Als ik echt te hard afzie zet ik mn principe opzij.. happy mom happy baby zeker? Zolang het af en toe eens een paracetamolleke is zal het wel geen kwaad kunnen he

5 maanden geleden

Reactie op joke donckels

Ik heb idd een hoog HCG vandaar ook mijn blijvende misselijkheid 🤮 ik wist ...
De dokter zei dat doodleuk tegen mij, we kunnen er niets aan doen, het is door de hormonen dus enkel dagalfan en indien nodig thuisblijven...

5 maanden geleden

Jaaa.. ook sinds een week of 3. Paracetamol doet niet echt iets.. Net kiné begonnen met het vermoeden spanningshoofdpijn..

5 maanden geleden

✋🏻 ik heb al daaaagen lang non stop hoofdpijn, maakt nie uit hoe veel/weinig ik slaap, blijft constant aanwezig en evolueert soms in migraine 🙃

5 maanden geleden

Reactie op Maité87

Jaaa.. ook sinds een week of 3. Paracetamol doet niet echt iets.. Net kiné ...
Doe ik ook, merkt momenteel nog niet... Hopelijl bij jou wel!

5 maanden geleden

Ik vooral in de avond

5 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Donkere ruimte helpt bij mij, misschien ook eens proberen? Tis natuurlijk n ...
Het probleem is ben al van mijn 14 jaar “hoofdpijn patient” ik heb al vanalle mogelijke soorten conclusies gekregen van wat het zou zijn maar ze zijn nog steeds opzoek naar de defenitieve oorzaak…. Donkere kamer helpt niet slapen ook niet voldoende drinken niet…. Ik had hiervoor een anti-epileptica gehad van medicijn maar moest stoppen omdat ik zwanger ben… en nu voel ik het enorm hard elke dag!😩😥😓