Al zo'n 3 weken.. niets helpt zelf dafalgan niet. De dokter had mij even thuisgezet, maar dit wou ik niet. Heb vooral last van licht, geluid ( lijkt op migraine) maar de druk lijkt op spanningshoofdpijn. Momenteel volg ik ook kiné.
Ik heb hetzelfde. Al weken hoofdpijn. Ik dacht eerst dat ik meer moest drinken maar daar ligt het aan.. af en toe eens een cracotje of rijstwafel eten helpt een beetje bij mij
Hier ook enorm ben daar zelf door op de spoed beland! Verschrikkelijk het enigste wat ze letterlijk zeiden “ kunnen we niet echt iets aan doen moet je er maar bijnemen” dus probeer ik het te accepteren 🥲
Hier ook, pas begonnen rond week 12. Komt bij mij ook wel in vlagen, ene dag meer als andere dag. Ik dacht dat het kwam doordat ik men caffeïne verbuik sterk verminderd heb en meer water moest drinken. Maar het hoort er dus bij... ;)
Klopt. Als ik echt te hard afzie zet ik mn principe opzij.. happy mom happy baby zeker?
Zolang het af en toe eens een paracetamolleke is zal het wel geen kwaad kunnen he
Donkere ruimte helpt bij mij, misschien ook eens proberen? Tis natuurlijk n ...
Het probleem is ben al van mijn 14 jaar “hoofdpijn patient” ik heb al vanalle mogelijke soorten conclusies gekregen van wat het zou zijn maar ze zijn nog steeds opzoek naar de defenitieve oorzaak…. Donkere kamer helpt niet slapen ook niet voldoende drinken niet…. Ik had hiervoor een anti-epileptica gehad van medicijn maar moest stoppen omdat ik zwanger ben… en nu voel ik het enorm hard elke dag!😩😥😓