12 Reacties
2 maanden geleden
Ik eet ook heel de tijd. En voel me dan schuldig. En dan eet ik weer 😅. En iedereen amaai je bent zo mooi zwanger terwijl ik gwn de extra kilo's zie als ik in de spiegel kijk. Maar uiteindelijk zit het gwn in je hoofd denk ik, nog nooit een zwangere vrouw tegen gekomen op straat en dat ik denk ' amai die is dik'
2 maanden geleden
Reactie op juliegabbi
Ik eet ook heel de tijd. En voel me dan schuldig. En dan eet ik weer 😅. En ...
Ja exact! Ik ben altijd zo een klein beetje jaloers als ik een zwangere vrouw zie met een goed buikje. Dan denk ik “oh die is mooi zwanger! Ik wil da ook” ik vraag ook altijd aan mn vriend als ik mn kledij kies “en… zie ik er zwanger uit of gewoon dik?”
2 maanden geleden
Reactie op meganneke
Toen ik dat vroeg aan mijn vriend zei hij: dat is toch hetzelfde? Als ge zw ...
De mijne zegt dit ook 🙈 heel ambetant! Heeft gelukkig ondertussen door dat dit ongepast is en ik het niet leuk vind. Hij zegt wel dat ik een mooie buik heb. Maar als ik ergens niet meer (makkelijk) kan passeren zei hij wel soms “je wordt ook een beetje dik hé” gevolgd door “het is door en voor onze Bubs dat je dikker bent”
2 maanden geleden
Reactie op elighes
Die van mij oooook, dan krijgt die een boze blik en een “JAMAJA VIND JE MIJ ...
Zelfde hier alleen heeft mijn man gezegt het maakt niet uit hoeveel je bij komt je blijft de prachtigste vrouw van men leven want je baart onze generatie en toekomst, dan begin ik letterlijk te huilen