12 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb ook quasi constant honger 😅

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ik heb ook quasi constant honger 😅
Oh zo blij dat ik de enige niet ben😅 wat een opluchting dacht al dat het aan mij lag

2 maanden geleden

Ik eet ook heel de tijd. En voel me dan schuldig. En dan eet ik weer 😅. En iedereen amaai je bent zo mooi zwanger terwijl ik gwn de extra kilo's zie als ik in de spiegel kijk. Maar uiteindelijk zit het gwn in je hoofd denk ik, nog nooit een zwangere vrouw tegen gekomen op straat en dat ik denk ' amai die is dik'

2 maanden geleden

Reactie op juliegabbi

Ik eet ook heel de tijd. En voel me dan schuldig. En dan eet ik weer 😅. En ...
Ja exact! Ik ben altijd zo een klein beetje jaloers als ik een zwangere vrouw zie met een goed buikje. Dan denk ik “oh die is mooi zwanger! Ik wil da ook” ik vraag ook altijd aan mn vriend als ik mn kledij kies “en… zie ik er zwanger uit of gewoon dik?”

2 maanden geleden

Ik heb ook continu een hongergevoel, maar daarbij ook een gevoel van continu "vol" zitten.. dus door dat gevoel van vol zitten durf ik niet meer eten dan nodig 🫥 want het zuur, zware maag, boeren, .. als gevolg

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ja exact! Ik ben altijd zo een klein beetje jaloers als ik een zwangere vro ...
Toen ik dat vroeg aan mijn vriend zei hij: dat is toch hetzelfde? Als ge zwanger bent word ge toch dik? 🤦🏽‍♀️🫠😑

2 maanden geleden

Reactie op meganneke

Toen ik dat vroeg aan mijn vriend zei hij: dat is toch hetzelfde? Als ge zw ...
Die van mij oooook, dan krijgt die een boze blik en een “JAMAJA VIND JE MIJ MOOI ZO OF NIE, BEN IK EEN MOOIE ZWANGERE MAMA OFNIE???😠😤😤”

2 maanden geleden

Reactie op meganneke

Toen ik dat vroeg aan mijn vriend zei hij: dat is toch hetzelfde? Als ge zw ...
De mijne zegt dit ook 🙈 heel ambetant! Heeft gelukkig ondertussen door dat dit ongepast is en ik het niet leuk vind. Hij zegt wel dat ik een mooie buik heb. Maar als ik ergens niet meer (makkelijk) kan passeren zei hij wel soms “je wordt ook een beetje dik hé” gevolgd door “het is door en voor onze Bubs dat je dikker bent”

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Die van mij oooook, dan krijgt die een boze blik en een “JAMAJA VIND JE MIJ ...
Zelfde hier alleen heeft mijn man gezegt het maakt niet uit hoeveel je bij komt je blijft de prachtigste vrouw van men leven want je baart onze generatie en toekomst, dan begin ik letterlijk te huilen

2 maanden geleden

Reactie op Bo Jelle

Zelfde hier alleen heeft mijn man gezegt het maakt niet uit hoeveel je bij ...
Oh ma da is kei lief!! 🥹

2 maanden geleden

Reactie op elighes

Ja exact! Ik ben altijd zo een klein beetje jaloers als ik een zwangere vro ...
Even for the record; ik vind jou heeeeel prachtig zwanger! En zo zullen er wel meer over denken ! ☺️

2 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Even for the record; ik vind jou heeeeel prachtig zwanger! En zo zullen er ...
Oh ma da is zo lief! Maar elke zwangere vrouw vind ik gewoonweg prachtig! 💗 like the pregnancy glow van iedereen hier 🥰