11 Reacties

6 maanden geleden

Hey! Ik heb dit ook. Ik ben nu ook al twee weken dagelijks goed misselijk... En ook totaal geen zin om te eten. Maar ik mag ook mijn maag niet te leeg laten komen of ik krijg ook krampen en gaat het van kwaad naar erger. . Dus ik probeer met tegenzin toch ook af en toe kleine beetjes te eten. Wat ik nu kan 'verdragen' is van die naturelle cornflakes met melk, natuuryoghurt of kiwi, watermeloen, sinaasappel... Aan al de rest mag ik echt niet denken 🤢 Ben ook al twee kilo verloren omdat ik veel minder/gezonder eet. Een totale afkeer van koekjes en chocolade nu, wat ik anders zeker nooit had 😆 Hopelijk gaat dit snel voorbij...

6 maanden geleden

Ik heb hetzelfde voor en moet mezelf ook even dwingen om iets te eten. Ik merk dat ik dan ineens meer speeksel aanmaak. Voor mij is dat een signaal voor ´shit, ik moet hier iets in mijn mond steken of ik ga me miserabel voelen´. Ik denk niet dat dit tegen te houden valt zolang de misselijkheid speelt, ik vrees dat we het moeten ondergaan. Ik probeer op zo´n moment dan vooral Povitaa volkorencrackers (Lu) te eten, dat ligt niet zwaar op de maag. Of Griekse yoghurt. Bananen ben ik ondertussen echt beu gegeten. 😅 Ik ben stiekem jaloers op het feit dat je veel water kan drinken. De smaak van water is voor mij helemaal veranderd, mijn gezicht kijkt al afkeurend als ik er nog maar aan denk. Dat is echt een strijd met mezelf op water te drinken.. Dit had ik voordien nooit, ik kom zonder moeite 1,5L-2L drinken. 🥴

6 maanden geleden

Had ik ook heel erg. Enige dat helpt is jezelf forceren om toch iets te eten. Ik at veel melba toastjes, sultana koekjes of plakjes stokbrook. Na een klein beetje eten voelde ik me beter en probeerde ik dan soms iets gezonder (fruit) erachteraan te eten. Sinds deze week gaat het bij mij en stuk beter, maar ik blijf constant (elke 2u) iets (kleins) eten.

6 maanden geleden

Reactie op tboerderietje

Hey! Ik heb dit ook. Ik ben nu ook al twee weken dagelijks goed misselijk. ...
Ik kan wel gewoon eten, maar ik krijg daarna snel terug horen en als ik dan niet eet begin ik misselijk te worden en krijg ik krampen... Ik vind dat ik u ook teveel eet.

6 maanden geleden

Ik heb ook voortdurend een eetdrang. Misschien is het bij mij ook omdat ik geen koffie meer drink, en me voorheen steeds ‘vulde’ met koffie. Weet niet. Meer speekselaanmaak merk ik ook op. Alles waar ik trek naar heb smaakt mij enorm. Ik probeer niet teveel te eten

6 maanden geleden

Reactie op Loes_90

Had ik ook heel erg. Enige dat helpt is jezelf forceren om toch iets te ete ...
Ik kan wel normaal eten, het is eerder dat ik snel erna terug honger heb met krampen en misselijkheid omdat er niet aan wil toegeven

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ik kan wel normaal eten, het is eerder dat ik snel erna terug honger heb me ...
En wat als je probeerd om iets gespreider te eten, omdat je weet dat de krampen en misselijkheid toch komen?

6 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Ik heb hetzelfde voor en moet mezelf ook even dwingen om iets te eten. Ik m ...
Indien water soms eens niet lukt, dan drink ik chocomelk 😅

6 maanden geleden

Reactie op Loes_90

En wat als je probeerd om iets gespreider te eten, omdat je weet dat de kra ...
Ik eet mijn ontbijt ( yoghurt) tussen 8u30- 9u30 dan rond 11 uur fruit, tussen 12u30-13u middageten ( brood of soep) en dan rond 14u30- 15u krijg ik weer honger dan eet ik een koekje. Avondeten is rond 18u30 en als ik aan het koken ben prop ik een boterham in mijn mond omdat het niet meer lukt. Na 21 u neem ik nog een yoghurt ofzo. Terwijl ik normaal enkel ontbijt middag en avondeten eet met soms eens een extra iets 's avonds. Lijkt mij echt veel eten..

6 maanden geleden

Reactie op Sterrenmannetje

Ik heb ook voortdurend een eetdrang. Misschien is het bij mij ook omdat ik ...
Ben geen echte koffiedrinker, maar had dit ook wel eens gelezen! Krijg jij geen krampen of zware grommende maag als je dan niet eet?

6 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Ben geen echte koffiedrinker, maar had dit ook wel eens gelezen! Krijg jij ...
Ik eet geregeld 😶…