Hebben jullie ook zo’n goede eetlust?
Ook al is de zwangerschap nog pril, (6w) mijn hongergevoel is serieus veranderd! Heb zelfs nood aan een 4-uurtje :)
Heb van nature geen zin meer in koffie, wat mij echt steunt. Voor de zwangerschap dronk ik koffie van ‘s ochtends tot ‘s avonds.
Nu 1 tas ‘s morgens. Wat drinken jullie bij het ontbijt?
Mijn dagelijks glas wijn laten staan lukt mij ook moeiteloos, oef!
Heb er helemaal geen zin in.
Groetjes 👋🏻
Klinkt helemaal als mij!
Reuzehonger (ondanks toch nog steeds een misselijk gevoel te ervaren...)
Ik drink net zoals jij geen koffie meer 's morgens terwijl dat echt het eerste was wat ik deed. Vanochtend mij "geforceerd" om 1tje te drinken omdat ik bang had om de dag anders niet door te komen op het werk😆 (extreme vermoeidheid dus ook)
En wijn mag ik niet aan denken! De gedachte alleen maakt me misselijk.
Gek he?
Hier ook mega hongerig! Ieder uur moet ik iets eten om mijn maag te laten rusten. Enorm motig de hele dag door! Fruitjes zijn mijn ding alsook fruitsap. Dus bij het keren van de maag is het nogal zuur 🤣. Verder mogen we niet klagen 😂
Wooow! Gek hoe dat kan verschillen. Ik heb helemaal géén eetlust, vermoedelijk door de kotsmisselijkheid. Gelukkig heb ik genoeg reserves 🙈. Ik kon enorm genieten van een latté, maar zelfs die spreekt me niet aan. Ik drink eigenlijk heel de dag water. ‘s Avonds soms light frisdrank.
Ik heb honger, maar vanaf ik begin te eten heb ik al genoeg 😅 tussendoor gromt me buik wel eens, maar lukt me niet om “meer” te eten dan de drie maaltijden per dag en af en toe een klein tussendoortje bv. banaan of 1/2 appel
Hier totaal niet! Ik mag niet aan eten denken 🤢
Momenteel alles nog kunnen binnenhouden maar vrees dat dat niet lang meer gaat duren. Niets klinkt lekker in mijn oren en vaak denk ik na 1 hap al “tis goed geweest”
Ik dronk vroeger echt makkelijk 1,5L of 2L water, zonder dat ik daar aan herinnerd moest worden. Maar nu vind ik de smaak (???) van water absoluut niet lekker. Ik kan het echt niet verklaren, maar ik heb geen zin meer in water. 😭 Ik kijk er tegen op als ik mijn glas vastneem.
Soms sta ik in de winkel en koop ik iets omdat het gezond is en ´mmm, lekker´. Om het dan thuis te willen klaar maken en eigenlijk niet meer lekker vinden. 🥲 Ik heb eigenlijk niet veel honger. Integendeel, pas als mijn maag gromt besef ik dat ik eigenlijk moet eten. 😞 Terwijl ik voordien altijd wel kon eten, hihi.
Hier 5w en 2 dagen en in heb ook grote eetlust ik eet meer als anders en heb veel goestingen in pannekoeken en zoete dingen maar ook fruit is dit normaal, koffie drink ik nooit maar nu wel zo goesting in ice koffie mokka 🥰 kan wonderen doen
Ik had de voorbije dagen massa's honger en dorst .. was aan het aftellen op mijn middag eten 🤣. Sinds gisteren minder honger en dorstgevoel is nu ook terug normaal.