13 Reacties

7 maanden geleden

Wel ze tellen meestal vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie dus meestal krijg je 2 weken er zomaar bij waar je eigenlijk nog niet zwanger bent.

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Wel ze tellen meestal vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie dus meesta ...
Dus hoeveel weken is dit dan?… 0? Want ik heb deze ook gedaan en hetzelfde 1-2+ maar zie foto voor me buik

7 maanden geleden

Bij die clearblue testen tellen ze vanaf je eisprong en niet vanaf je laatste menstruatie! Dus 1-2 betekent eigenlijk 3-4 ongeveer :)

7 maanden geleden

Reactie op wonder2024chels

Dus hoeveel weken is dit dan?… 0? Want ik heb deze ook gedaan en hetzelfde ...
Zoals Faye_ zegt ben je idd dus effectief 1-2w zwanger maar de gynaecoloog zal tellen vanaf je menstruatie dus in principe ben je 3-4 weken zwanger waarvan 1-2 effectief. Die 2 andere weken krijg je er cadeau bij :)

7 maanden geleden

Reactie op elighes

Zoals Faye_ zegt ben je idd dus effectief 1-2w zwanger maar de gynaecoloog ...
Hoe zit dit dan in elkaar? Want rond de 4 weken beginnen de longen toch te komen? Is dit dan nu al of op gyanachologische manier 5-6 weken?

7 maanden geleden

Iemand die mij dan ook een antwoord kan geven? Ikzelf heb PCOS waardoor ik geen regelmaat heb. Dit weekend heb ik een digitale test gedaan en kwam er op uit dat ik 1-2 weken zwanger ben. Maar het begin van mijn laatste menstruatie was 4 februari…

7 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Iemand die mij dan ook een antwoord kan geven? Ikzelf heb PCOS waardoor ik ...
Dat wil zeggen dat 1 a 2 weken geleden de bevruchting plaatsvond.voor een exacte berekening van hoelang je effectief zwanger bent zal je dan moeten wachten tot ze je hcg waarde bepaalt hebben of ook de gynaecoloog zal dmv de 1e echo bepalen (meting van het vruchtje) hoelang je zwanger bent.

7 maanden geleden

Reactie op kimberly18101993

Dat wil zeggen dat 1 a 2 weken geleden de bevruchting plaatsvond.voor een ...
Dank u wel! Morgen een afspraak bij de huisarts voor een bloedtest, hierna neem ik contact op met de gynaecoloog. Is mijn eerste zwangerschap dus is nog wat zoeken allemaal.

7 maanden geleden

Reactie op DagmarB

Dank u wel! Morgen een afspraak bij de huisarts voor een bloedtest, hierna ...
Ken het gevoel ! Veel succes met de zwangerschap

7 maanden geleden

Hallokes iedereen, Hoeveel is het dan als er 3+ staat op de clear blue? :)))

7 maanden geleden

Reactie op mitje

Hallokes iedereen, Hoeveel is het dan als er 3+ staat op de clear blue? ...
Meer dan 3 weken effectief zwanger sinds eisprong. Of meer dan 5 weken gerekend vanaf je laatste maandstonden 😊

7 maanden geleden

Reactie op Melle1404

Meer dan 3 weken effectief zwanger sinds eisprong. Of meer dan 5 weken gere ...
Super dankjewel!

7 maanden geleden

Reactie op Faye_

Bij die clearblue testen tellen ze vanaf je eisprong en niet vanaf je laats ...
Oke dankjewel vandaag nog eens een test gedaan en er stond 2-3 🙈😅