7 Reacties

6 maanden geleden

Hoi Happybelly! Ik had vorige week zaterdag de hele dag menstruatiekrampen, het gevoel alsof ik elk moment kon menstrueren. Ook maandag had ik één hele hevige kramp in de voormiddag. Gisteren liet ik bloed nemen en stonden m’n waarden goed ! Ik vertelde van de krampen en ze zeiden dat dit wel kan in het begin. Als er geen bloed bij is moet ik me geen zorgen maken. Ik weet natuurlijk niet hoe ‘t bij jou is, maar ik zou bellen om zeker te zijn.. beter een keer te veel dan eens te weinig. :)

6 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Hoi Happybelly! Ik had vorige week zaterdag de hele dag menstruatiekrampen ...
Dankjewel! 🙏 Ja als ik dit nog vaker mee maak ga ik inderdaad eens bellen.. zolang ik geen bloedverlies heb ga ik er gewoon vanuit dat alles oké is… Ik heb er ook geen idee van. Van je miskraam krijgen zonder bloed, maar dat het dan wel is “afgestorven” zeg maar.. 🤷🏼‍♀️ wil me er ook niet in verdiepen, wil in de positieve energie blijven 😬 Ik zie veel mensen met waarde 5000 HCG.. bij mij waren die “maar” 1976..

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Dankjewel! 🙏 Ja als ik dit nog vaker mee maak ga ik inderdaad eens belle ...
Daar was ik ook wat bang voor. Doordat ik progesteron bijneem zal er bij mij wellicht geen bloeding komen, sowieso. Dus ben ik ook dat angstig dat het vruchtje zou gestorven zijn. M’n waarden waren mooi opgelopen, dus vandaar de geruststelling.. 1976 in welke week? Anders een weekje nadien nog eens bloedafname plannen: en niet enkel hcg, maar ook eens progesteron laten bepalen. ☺️ En dan de waarden idd eens bespreken met de gynae

6 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Daar was ik ook wat bang voor. Doordat ik progesteron bijneem zal er bij mi ...
Week 5… Ah oké! Dat wist ik nog niet… dan misschien inderdaad deze week eens langsgaan bij de huisarts voor de zekerheid.. van 10/05 eerste echo.. jou eerste echo al gehad?

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Week 5… Ah oké! Dat wist ik nog niet… dan misschien inderdaad deze week e ...
Het kan geen kwaad om je waarden op te volgen hè ☺️ al is ‘t maar om jezelf gerust te stellen.. Mijn eerste echo is 13 mei ☺️

6 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Het kan geen kwaad om je waarden op te volgen hè ☺️ al is ‘t maar om jezelf ...
Net bij de dokter geweest.. hij wilde geen bloed trekken 😅 Omdat er geen duidelijke rede was en

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Net bij de dokter geweest.. hij wilde geen bloed trekken 😅 Omdat er geen ...
Omdat er geen duidelijke rede was en hij schrik had ik er verkeerde conclusies uit ging trekken. Vrijdag eerste echo dus hij adviseerde dat af te wachten en zolang het tegendeel niet bewezen is er gewoon vanuit gaat dat alles goed is..