20 Reacties

11 dagen geleden

Helaas... dut komt door de hormonen en zal dus verdwijnen na de bevalling. Er zou ook heel veel haaruitval bij te pas komen... dus nog even genieten van de luxe ;)

11 dagen geleden

Reactie op kiwikoetje

Helaas... dut komt door de hormonen en zal dus verdwijnen na de bevalling. ...
Oh jammer 🙈 Dan es kijken voor een goeie haarvitaminen. Mijn dermatologe zei es dat deze hier goed zijn: cystiphane. Maar niet geschikt voor zwangere vrouwen of als we borstvoeding geven. 🥴

11 dagen geleden

Zo herkenbaar, vroeger dagelijks mijn haren wassen, was echt zo vettig dan, ook bij de vorige 2 zwangerschappen. Nu kan ik 3-4 dagen ertussen laten. Ik hoop echt dat dit blijft, vind het zalig. Heb bij de vorige 2 ook niet extreem veel last gehad van haaruitval. Dus ben benieuwd 🙈

11 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Oh jammer 🙈 Dan es kijken voor een goeie haarvitaminen. Mijn dermatologe z ...
Aline supplement is echt top!!!

11 dagen geleden

En dit hier is ook goed zeggen ze: van het merk Rene Furterer ofzo. Maar ze raden aan om te wachten met de kuur te doen na de borstvoeding

11 dagen geleden

Reactie op Justine96

Aline supplement is echt top!!!
Ik zou dat beter eens in huis halen he. Ik twijfel daar altijd over. Maar eigenlijk ook al veel goeie dingen van gehoord 💪😊Thx

11 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Ik zou dat beter eens in huis halen he. Ik twijfel daar altijd over. Maar e ...
Heb die na m’n miskraam genomen en zag na 2 weken al verschil:)

11 dagen geleden

Ja zalig, ik was mijn haar nu maar 1x per week ipv elke 2-3 dagen. Een van de weinige dingen die ik ga missen aan zwanger zijn 😅

11 dagen geleden

Reactie op Justine96

Heb die na m’n miskraam genomen en zag na 2 weken al verschil:)
Dikke knuffel❤️

11 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Dikke knuffel❤️
Is lief, maar heb het ‘goed’ kunnen plaatsen ondertussen 🫶🏼 Ipv een augustus baby, is het nu een winterbaby & je blijft er altijd eens aan denken, maar ‘t is met een reden he 💗

11 dagen geleden

Reactie op Justine96

Is lief, maar heb het ‘goed’ kunnen plaatsen ondertussen 🫶🏼 Ipv een augu ...
Veel respect voor je! 💪 idd, een kerstbaby🎄❤️ Binnenkort genieten van je gezinnetje!😍 Het is super spannend he. Wij kijken er ook naar uit. En mijn man is mega rustig..ongelofelijk! Ik ben de gek in huis met de to do lijst in de handen😅Die weken gaan wat te vlug plots. 🙈

11 dagen geleden

Mijn haar trekt sedert de zwangerschap op geen zak meer. Ervoor ‘mooi’ krulhaar en nu een hoopje froeziewoezie

11 dagen geleden

Reactie op elighes

Mijn haar trekt sedert de zwangerschap op geen zak meer. Ervoor ‘mooi’ krul ...
Sowieso ben je mooi! Ons kindje neemt nu veel van ons lichaam! Dat komt al goed😊❤️ sowieso!

11 dagen geleden

Na de bevalling is mijn haar elke keer echt nog weken super droog gebleven. En enorm veel uitval. Maar komt vanzelf weer goed. Nooit supplementen genomen.

11 dagen geleden

Reactie op elighes

Mijn haar trekt sedert de zwangerschap op geen zak meer. Ervoor ‘mooi’ krul ...
Tegen froezel kan ik wel John Frieda anti frizz spray of Olaplex nr 2 aanraden (zonder uit te spoelen)

11 dagen geleden

Reactie op Babsss40

Tegen froezel kan ik wel John Frieda anti frizz spray of Olaplex nr 2 aanra ...
Thank you xxx

11 dagen geleden

Reactie op Babs2024

Veel respect voor je! 💪 idd, een kerstbaby🎄❤️ Binnenkort genieten van je ...
Hahaha hier ook! Die mannen hebben daar precies geen erg in 🫠

11 dagen geleden

Oh nu je het zegt…! herkenbaar om wat meer tijd te kunnen tussen laten. Ideaal voor mijn gekleurde haren 😌

10 dagen geleden

Oei, mijn haar blijft vettig wat ik ook doe 😂 jaloers!!

10 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Oei, mijn haar blijft vettig wat ik ook doe 😂 jaloers!!
Dat gaat hier ook weee veranderen na de bevalling lees ik. Hatelijk🙈