Dag Mama's😊,
Het zwanger zijn...een rollercoaster zeg!
Kwaaltjes etc...Ik wil dan niet klagen. Dus op zich ook schoonheden.
Er groeit een mini-mensje in ons. Eigenlijk zijn wij wonderen met een klein wonder in ons!😊
Om ter zake te komen: ons haar...voor die zwangerschap moest ik mijn haar zeker om de twee dagen wassen. Nu komt dit na 4 dagen nog niet vettig ofzo 😅
Zou dit zo blijven? Wat een gemak is dat zeg! 😅
Liefs
Helaas... dut komt door de hormonen en zal dus verdwijnen na de bevalling. Er zou ook heel veel haaruitval bij te pas komen... dus nog even genieten van de luxe ;)
Helaas... dut komt door de hormonen en zal dus verdwijnen na de bevalling. ...
Oh jammer 🙈 Dan es kijken voor een goeie haarvitaminen. Mijn dermatologe zei es dat deze hier goed zijn: cystiphane. Maar niet geschikt voor zwangere vrouwen of als we borstvoeding geven. 🥴
Zo herkenbaar, vroeger dagelijks mijn haren wassen, was echt zo vettig dan, ook bij de vorige 2 zwangerschappen. Nu kan ik 3-4 dagen ertussen laten. Ik hoop echt dat dit blijft, vind het zalig. Heb bij de vorige 2 ook niet extreem veel last gehad van haaruitval. Dus ben benieuwd 🙈
Is lief, maar heb het ‘goed’ kunnen plaatsen ondertussen 🫶🏼
Ipv een augustus baby, is het nu een winterbaby & je blijft er altijd eens aan denken, maar ‘t is met een reden he 💗
Is lief, maar heb het ‘goed’ kunnen plaatsen ondertussen 🫶🏼
Ipv een augu ...
Veel respect voor je! 💪 idd, een kerstbaby🎄❤️ Binnenkort genieten van je gezinnetje!😍 Het is super spannend he. Wij kijken er ook naar uit. En mijn man is mega rustig..ongelofelijk! Ik ben de gek in huis met de to do lijst in de handen😅Die weken gaan wat te vlug plots. 🙈
Na de bevalling is mijn haar elke keer echt nog weken super droog gebleven. En enorm veel uitval. Maar komt vanzelf weer goed. Nooit supplementen genomen.