4 Reacties
6 maanden geleden
Heel herkenbaar! Mijn vriend en ik hadden een heel leuk leven tot nu toe, sociaal en last minute. Dat zal flink gaan veranderen. Ook werk ik nu fulltime, hoe combineren mensen dat zonder schuldgevoel? 😅 maar ik ben er zeker van dat een gezinnetje de kern van het leven is. Kunnen zorgen voor de mensen van wie je houdt, een kind zien groeien en weten waarvoor je het allemaal doet… er zullen veranderingen zijn, maar die gaan het zo waard zijn 😘 we krijgen dat wel voor elkaar, je zal wel zien! ❤️
6 maanden geleden
Hier ook super herkenbaar! Zoals je zegt ergens afscheid aan het nemen van ons zalig (toch wel zorgeloos, impulsief en vooral gemakkelijk) leventje, maar ook van mijn lichaam. Kans dat het terug komt zoals tevoren is klein, ik ben dankbaar dat ik het mag dragen maar zal ook mijn vorig lichaam missen. Ergens ook het idee dat we komende jaren meer vastgekluisterd zullen zitten aan huis door dutjes om de zoveel tijd, daar kijk ik eigenlijk niet naar uit. Maarja, we zullen door die periode moeten en wie weet apprecieer ik het harder dan ik het nu verwacht.