12 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij hetzelfde. Als ik echt niets binnen krijg, red ik met krakotten op dit moment. Ik weet niet of dit een goed advies is want ben zelf heel erg zoekende

6 maanden geleden

Heb ik ook. Ik kan iets fris zoals (water)meloen dan wel verdragen. Maar is idd niet makkelijk om dingen te vinden waarvan mijn maag niet keert 馃檲

6 maanden geleden

Ik heb hetzelfde (7w+1). Wat ik dan doe is simpele dingen eten zonder veel 'smaak'. Bijvoorbeeld, spaghetti zonder saus, rijst met gebakken kip of zalm, zout chips (maar sinds gisteren paprika chips), rijstwafels, pic nics... Wat ik ook soms doe is een halfuur voor ik eet een glas water drinken, helpt bij mij om beter te eten.

6 maanden geleden

Same, ik probeer ook kleine redelijk smaakloos dingen te eten dan, soms wekt dat wat zin in andere dingen op

6 maanden geleden

Oei nu ik dit allemaal lees, voel ik mij echt abnormaal 馃槺 gisteren ne volledige large pizza binnengesleept zonder te veel problemen, de dag ervoor hamburger met frieten (allemaal niet gezond, maar wel lekker) ik kook ook gewoon gezonden maaltijden voor mij en mijn partner en als tussendoortje eet ik yoghurt, blauwe bessen, worteltjes, tomaatjes, komkommer en heel veel jonge kaas 馃槏 ik vind de geur van Italiaans en Spaans eten zalig, de geur van de aziatische keuken laat me over mijn nek gaan 馃あ 馃ぎ terwijl ik dat voor de zwangerschap mega lekker vond. Mijn tip is, als je honger hebt eet een avocado of een banaan. Hierin zitten veel goede vetten, suikers en mineralen die je de dag door helpen. Op alleen beschuiten en confituur kan je niet overleven.

6 maanden geleden

Ik heb juist amper honger. Voor ik zwanger werd, snoepte en at ik veel elke dag doordat ik vooral zin had niet zo zeer vanwege honger. Dat is nu al een aantal weken dat ik alleen iets eet omdat het moet. Ik heb totaal geen zin of honger. En drinken is ook rampzalig. Ik drink maximum 0,5 liter per dag.

6 maanden geleden

Hier is aardbeien het enige dat echt binnen gaat!

6 maanden geleden

Bij mij is t omgekeerd! Ben maar mild misselijk en als ik dan eet gaat t even over 馃榾

6 maanden geleden

Reactie op LoreBaby

Bij mij is t omgekeerd! Ben maar mild misselijk en als ik dan eet gaat t ev ...
Heb ik ook! Vooral meer honger naar vettig eten en suiker 馃. Maar heel de dag zin om te eten.

6 maanden geleden

Reactie op marbieke

Heb ik ook! Vooral meer honger naar vettig eten en suiker 馃. Maar heel de ...
Een dag gezonde drang en een dag vettige drang. Hopelijk kan t niet zo鈥檔 kwaad voor de embryo!

6 maanden geleden

Ik ben de hele dag door heel misselijk en vaak ook echt extreem veel honger! Als ik op het moment dat ik honger heb niets eet, dan word ik nog misselijker - if that makes sense 馃ぃ momenteel zijn het enkel nog maar takeaway maaltijden, gezien ik niet meer in de keuken kan staan 馃あ

6 maanden geleden

Ik overleef gewoon op cornflakes 馃き馃き