12 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook! Heb het er over gehad met de gynaecoloog en zij zegt dat het helemaal geen erg is. Ik zwelde ook sowieso voor de zwangerschap al op na een maaltijd, dus eigenlijk is dat nu hetzelfde alleen valt het veel meer op en doet het met zen momenten pijn. Wat mij helpt is dan even de steunband van Cariwell dragen, geeft toch wat ondersteuning. Die mag je blijkbaar niet constant dragen, dus doe het alleen op de ergste momenten.
3 maanden geleden
Reactie op Sara1818
Hier ook! Heb het er over gehad met de gynaecoloog en zij zegt dat het hele ...
Nog een kleine aanvulling, ik dacht dus ook dat dit het principe was van “harde buiken”, maar blijkbaar zou dat voelen als lichte weeen.. nog niet gehad, maar da’s wat ik las en hoorde van anderen.
3 maanden geleden
Herkenbaar! 23w en ´s morgens begin ik met een normale buik, om dan tegen de namiddag-avond een harde, opgeblazen buik te hebben. Mijn buik ´s morgens en ´s avonds zijn een wereld van verschil. Heb er ook geen last van, nergens pijn.
Het stelt gerust dat het bij anderen ook zo is. 😊
3 maanden geleden
Reactie op lou15
Goed om te horen dat ik hier niet alleen in ben. Hebben jullie ook tips om ...
Volgens mij is er hier niet echt iets aan te doen. Als je niet zwanger zou zijn, is je buik op het einde van de dag vaak ook meer opgeblazen. Een zwangerschap maakt dat gewoon nog wat erger/ minder aangenaam.
‘T is voort goeie doel 💛
3 maanden geleden
Hier ook. Ik ging juist het es vragen en zie het hier als topic bij het forum. Blij dat dit herkenbaar is en dat er nog mensen zijn. Na het eten begint dat plots. Nochtans drink ik genoeg water. Eten van vezels zou ook helpen. Dit doe ik ook. Progesteron zorgt voor een tragere darmwerking had ik gelezen, alsook meer lucht in de darmen. Wel een eerder lastig gevoel. Maar zoals ik lees...het is voor het goede doel, maar blij dat we elkaar kunnen helpen met info/steun/advies ❤️