14 Reacties
één maand geleden
Ja ik heb dit ook, de grotere bewegingen doen wat pijn. Als ik neerlig heb ik redelijk wat pijn zoals menstruatiepijn inde onderbuik en gaat ook door naar mijn onderrug. Vandaarnet toch eens naar materniteit gebeld en ze raden mij aan om eens een goeie warme douch/ bad te nemen en ik moet zeggen het douchen heeft mij wel deugd gedaan! Warme kersenpit kussen kan je ook gebruiken! Ik denk alleen als jouw kind minder actief is dan anders dat je toch ook eens belt naar de materniteit. Ik denk zelf ook dat onze baarmoeder nog aan het groeien is vandaar dat we misschien meer pijn ervaren. Hopelijk heb je minder pijn! Alvast veel succes! 😊
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Ik ervaar inderdaad dezelfde pijn als jou. Ons kind is precies een heel stu ...
Alsze stil is heb ik niks van pijn 😅 ik heb een buik die volledig naar voor is, ze ligt ook vanvoor dus voel alles wat ze doet. Alsje mij van vanachter zou bekijken, zou je niet eens merken dat ik zwanger ben 😅
één maand geleden
Reactie op Robbievp
Alsze stil is heb ik niks van pijn 😅 ik heb een buik die volledig naar voo ...
Op dagen dat het pijn doet, is hij veel actiever dan op de dagen dat ik geen/amper pijn ervaar erdoor.
Same. Mijn kindje ligt als sterrenkijker en met zijn voeten bij zijn gezicht. Krijg dus ook regelmatig trappen heel laag in de buik 😅
één maand geleden
Reactie op Laurah5
Hier ook met tranen.
Ik ben toch aan de monitor moete gaan opde materniteit en ik heb teveel contracties voor maar 33 weken te zijn dus moet hier 2 dagen opgenomen met weëenremmers... 😅 alsje dezelfde symptomen hebt als mij zou ik toch dit eens bekijken want ik voelde zelf van dit klopt hier niet..
één maand geleden
Reactie op Robbievp
Ik ben toch aan de monitor moete gaan opde materniteit en ik heb teveel con ...
Oh, ik heb sins vandaag die maandstond krampen en wel soms pijn als ons kindje beweegt ik ben zelf 32w maar tis niet dat ik zeg dat het heel veel is, op sommige tijdstippen wel omdat hij dan redelijk actief is maar anders niet en onze kleine man is heel de dag actief nu wel wat minder sins de 30w ik ben al naar de materniteit geweest rond 30w en 4d omdat hij minder actief was maar ze zeggen dat het normaal is door dat hij minder plaats heeft, maar ik zal er wel op letten bedankt om dit te delen☺️ en nog veel succes ik hoop dat het hoed komt🥰
één maand geleden
Vanavond had ik het voor de eerste keer ook. De bewegingen voelen als darmkrampen en voelen ook wat als rugpijn.
Het voelt heviger en ik moet er rustig doorheen ademen om ervan te bekomen.
Ik denk dat dit “indalingsweeën” zijn…