10 Reacties

6 maanden geleden

Het is heel wazig, niet leesbaar 🙈🙈

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Het is heel wazig, niet leesbaar 🙈🙈
Ik zie het ook Hcg was 161 Progesteron 44

6 maanden geleden

Reactie op Lore Demuynck

Ik zie het ook Hcg was 161 Progesteron 44
Progesteron zit alleszins wel heel mooi aan de hoge kant, wat heel erg goed is! HCG zit volgens mij wel binnen de barema's, is eigenlijk iets dat opgevolgd moet worden met de dagen want die waarden zouden wel mooi moeten verdubbelen met de tijd 😉

6 maanden geleden

Je kan het ook zowat op het internet opzoeken he, in de eerste weken liggen de schalen heel erg uit elkaar, dus jouw waarden zijn wel mooi tussenin

6 maanden geleden

Mijn waarden in week 4 waren : HCG 6863 Progesteron (iets in de 30) Dit is wel extreem hoog, maar later werd duidelijk dat ik in verwachting ben van een tweeling, vandaar die extreme hoge waarden bij mij hahaha. Maar voor een eenling zitten jouw waarden wel goed, dus ik zou me zeker geen zorgen maken

6 maanden geleden

Bij mij was het bij 5 weken zo hoog men HGC waarden. En zo bang dat het een tweeling kan zijn. Bij men vorige was men HGC waarden maar 486.

6 maanden geleden

Reactie op Sarinas

Bij mij was het bij 5 weken zo hoog men HGC waarden. En zo bang dat het een ...
Het is heel wazig?...

6 maanden geleden

Reactie op Sarinas

Bij mij was het bij 5 weken zo hoog men HGC waarden. En zo bang dat het een ...
Ik kan het ook niet lezen aangezien het zo wazig is. Maar ik had op 5w5 hcg van 38.495 en heb géén tweeling als het een geruststelling kan zijn.

6 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Het is heel wazig?...
Ik had 2774

6 maanden geleden

Reactie op Sarinas

Ik had 2774
En wanneer staat jouw echo ingepland? Nu, je zit wel binnen de barema's hoor... Je kan dat ook op het internet opzoeken, dat deed ik in het begin ook 🙈🙈