27 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Oh wat vreselijk! Een dikke dikke knuffel 💗✨ Ik ging in januari voor een ...
Heftig 😞 Snap ik.. ik heb vrijdag nog een echo opstaan, ik denk dat dan alles wel duidelijk wordt & de opties besproken worden. En ik wil inderdaad ook dat alles er dan zeker uit is.. geen “gesukkel” met afwachten, misschien niet alles eruit, weer terug… curretage geeft de meeste zekerheid denk ik.. maar ben bang voor de pijn van die spuit 🙈..

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Heftig 😞 Snap ik.. ik heb vrijdag nog een echo opstaan, ik denk dat dan a ...
Pijn van de spuit? Welke spuit?

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Dankjewel om je verhaal te delen.. ik kan niet slapen en morgen werken pff, ...
Veel sterkte! Dat is geen leuk nieuws. Ik heb vorig jaar een curettage gehad. Eerst pillen moeten nemen, genaamd citotec. De vruchtzak was hierdoor meegekomen maar dan bleek er een stukje weefsel achtergebleven te zijn dat niet mee wou komen bij de volgende menstruatie. Ik had eerst ook schrik voor de curettage, dus ik snap het volledig, maar je bent onder narcose en het herstel achteraf ging super snel. Ik had 2 dagen nog wat bloedverlies en 1 dag lichte krampen. Daarna was ik al volledig hersteld en had ik nergens last meer van (fysiek). Hopelijk stelt dit je wat gerust.

6 maanden geleden

Reactie op Ilke88

Veel sterkte! Dat is geen leuk nieuws. Ik heb vorig jaar een curettage geha ...
Hier hetzelfde. Mocht het nodig zijn, zou ik nu meteen curettage laten doen. Niet dat pijnlijke gesukkel op mezelf...

6 maanden geleden

Reactie op Babsss40

Hier hetzelfde. Mocht het nodig zijn, zou ik nu meteen curettage laten doe ...
Ik sluit me ook aan bij deze mening. Viel fysiek heel goed mee, er is maar één prik die je 1 seconde voelt en dat is van het infuus, maar dat is zo voorbij. Alleszins ook heel veel sterkte gewenst.

6 maanden geleden

Reactie op Justine96

Pijn van de spuit? Welke spuit?
Van plaatselijke verdoving.. maar ik heb met mijn gynaecoloog gebeld en daar doen ze het onder narcose dus dat is al “goed” nieuws. Ik denk als ik alle ervaringen zo lees dat ik wel voor curretage ga als ik de mogelijkheden krijg.. dan is het inderdaad geen “gesukkel” van weken of maanden.. korte pijn.. ik ben zo ontzettend emotioneel amai, en dan is het er nog niet eens uit.. ik herken mezelf niet.. bedankt dames! Niet leuk, jullie verhalen, maar doet me wel even minder alleen voelen.. 🫂

6 maanden geleden

Reactie op HappyBelly237

Van plaatselijke verdoving.. maar ik heb met mijn gynaecoloog gebeld en daa ...
Ocharme 😔 ik snap je volledig. Het leek alsof bijna iedereen rond me heen zorgeloze zwangerschappen had, maar door er zelf heel open over te spreken zijn mijn ogen opengegaan over de verhalen die naar boven kwamen. Al deze personen zijn of gezond terug zwanger of hebben ondertussen kindjes. Het helpt om je minder alleen te voelen. Ik denk dat dat dit forum ook al kan helpen. Zelf heb ik 2 miskramen gehad (1 "gewone" en 1 buitenbaarmoederlijke). Het helpt om erover te spreken en het is perfect ok om boos, angstig en emotioneel te zijn!