24 Reacties

7 maanden geleden

Mijn HCG op 4 weken ongeveer was 6863 (en heb deze week pas ontdekt bij de 2e echo dat we in verwachting zijn van een tweeling, wat op de eerste echo niet ontdekt was... Was dat even schrikken, maar ergens voelde ik het wel aan...)

7 maanden geleden

Ik heb vorige week maandag 8/4 bloed laten prikken en mijn HCG was toen 2456 en ben al bij de gynaecoloog geweest en op de echo was er maar 1tje te zien en ben 6+1 weken ver

7 maanden geleden

Mijn hcg op donderdag 11/4 was 495 en op maandag 15/4 stond het 2249. Het is belangrijk dat het per 48u zeker verdubbeld.

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Mijn HCG op 4 weken ongeveer was 6863 (en heb deze week pas ontdekt bij de ...
Ahja ik ben nu 6w5d ongeveer...

7 maanden geleden

Reactie op YanaDS

Mijn HCG op 4 weken ongeveer was 6863 (en heb deze week pas ontdekt bij de ...
Ja kan ik me helemaal voorstellen!

7 maanden geleden

Hoe ver was je toen je 1526 had? Zoals Yana zei, zij had op 4w 6863. Ik had op 4+3 een waarde van 1290. Ben niet zwanger van een tweeling. :) Als je ook maar 4 weken bent, dan leunt jouw waarde eerder tegen het mijne aan en is het misschien wel een normale stijging? :) Maatr

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Hoe ver was je toen je 1526 had? Zoals Yana zei, zij had op 4w 6863. Ik ...
Ik was 4 weken bij 55 en nu dus 5 weken bij 1526. M’n vroedvrouw geeft aan dat ik dus eerder 6 weken zal zijn (wat wel gek lijkt, mijn laatste maandstonden waren gestart op 16/03).

7 maanden geleden

Reactie op marbieke

Ik was 4 weken bij 55 en nu dus 5 weken bij 1526. M’n vroedvrouw geeft aan ...
Denk dat 1526 een mooie waarde is voor 5 weken! 😊 hCG waarden verschillen heel hard van vrouw én van zwangerschap, zolang ze maar oplopen - dat is het belangrijkste. Jij hebt een mooie stijging en wat mij betreft een normale waarde voor 5 weken. Maar hey, ik ben geen zorgverlener. 🙈😅 Dat wordt dus jouw eerste echo afwachten zodat ze dan kunnen zeggen hoe ver je echt bent. :)

7 maanden geleden

Reactie op JesminaM

Denk dat 1526 een mooie waarde is voor 5 weken! 😊 hCG waarden verschillen ...
Ik kan nu al niet meer wachten 🫣. Bedankt voor je berichtje! ✨

7 maanden geleden

Op 4w5d had ik een hcg waarde van 1322 en op 5w6d had ik een hcg waarde van 16700. Ik heb toen ook al een echo gehad door dat ik een bloeding had gehad die dag en ik ben niet zwanger van een tweeling.

7 maanden geleden

Ik eisprong op 29/03 en dan wrs 4dpo erg vroege innesteling (duidelijk door temperatuursdip). Op 12/04 (4w) waarde van 604. Op 16/04 (4w4) waarde 3128. Stijgt dus ook wel extra snel. Om de 40u als ik het online laat berekenen, idpv het gemiddelde 48u. De waardes horen meer thuis in de 5e week 🤔 Dus ben benieuwd naar de eerste echo of het nu scheelt met die vroege innesteling.

7 maanden geleden

Aan 4W HCG van 1280 en een kindje.

7 maanden geleden

Reactie op lacerise12

Aan 4W HCG van 1280 en een kindje.
Bij mij verdubbelt het trouwens elke 24 uur gezien de tweede afname 😊

7 maanden geleden

Ik had vorige week vrijdag een HGC van 112 en vandaag een HGC van 2900, ik ben nu trouwens in mijn 5e week als ik tel vanaf mijn eerste dag menstruatie

7 maanden geleden

Op 9/4 (toen +/- 5w zwanger) was mijn hcg 1164. Gisteren 18/4 opnieuw laten bepalen en staat nu op 29586 😉

7 maanden geleden

Hoe testen jullie de hcg waarde altijd? Is dit via bloedafname? Sorry is mijn eerste zwangerschap alles is nieuw voor mij 😁

7 maanden geleden

Bij mij op 6 dagen tijd van 76 naar 2605

7 maanden geleden

Reactie op Annelies olmez

Hoe testen jullie de hcg waarde altijd? Is dit via bloedafname? Sorry is mi ...
Ja klopt via bloedafnamen, bij de resultaten zie je dan het HGC

7 maanden geleden

Ik ben 5 weken 6 dagen en mijn waarde donderdag waren 22436 🙈 heb pas 29 april mijn eerste echo :)

6 maanden geleden

Reactie op Ann8889

Ik ben 5 weken 6 dagen en mijn waarde donderdag waren 22436 🙈 heb pas 29 a ...
Spannend! Was alles in orde?