16 Reacties
8 maanden geleden
Misschien een ietwat domme vraag van mij, maar euh.. wat zijn eigenlijk de volgende stappen? 馃槄 Ik had vandaag een positieve test, ik concludeer uit jouw bericht dat ik eerst via de huisarts moet gaan om het te bevestigen. En wat zijn jouw volgende stappen nu? Gynaecoloog? Vroedkundige? Waarom is hier geen handleiding voor! 馃槵馃槄
8 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Misschien een ietwat domme vraag van mij, maar euh.. wat zijn eigenlijk de ...
Helemaal geen domme vraag hoor 鈽猴笍 normaal ga je eerst langs de huisarts om je zwangerschap te bevestigen en je HCG te controleren en je te laten testen op toxoplasmose en dergelijke moest dat nog niet gebeurd zijn. Vervolgens verwittig je de gyneacoloog en gaat hij/zij naar jou hcg vragen en wanneer je laatste menstruatie was. Aan de hand daarvan gaan ze jouw uitrekende datum meedelen en ook hoever je nu bent en gaan ze met jou een afspraak inboeken voor de 1e echo en vanaf dan zullen ze dat dan wel verder met jou bespreken gok ik 鈽猴笍 hopelijk helpt dit wat xxx
8 maanden geleden
Reactie op JesminaM
Yessss, helpt zeker! Dus alles start bij de huisarts! Dank je wel om duidel ...
Yes! Ik denk wel dat je bij de gynaecoloog ook een bloedafname kan laten doen maar die zijn meestal veel drukker bezet dan huisartsen dus ik denk dat je bij de huisarts sneller terecht zult kunnen 鈽猴笍 ik lees toch dat mensen vaak naar de huisarts gaan als 1e stap en ik heb dat ook zo gedaan. Veel succes 馃崁鉂わ笍
7 maanden geleden
Hier ook vandaag een positieve (early) zwangerschapstest! Heb een afspraak gemaakt voor bloedname bij de HA maar twijfel ineens of dat niet te vroeg is. Bij mijn zoontje (nu 1.5) wist ik pas een dikke week na mijn gemiste menstruatie dat ik zwanger was dus toen was ik al verder bij de bloedname
7 maanden geleden
Reactie op avd1995
Hier ook vandaag een positieve (early) zwangerschapstest! Heb een afspraak ...
Goh, in principe zullen ze dat zeker al in je bloedafname kunnen zien hoor. HCG is eerder detecteertbaar in bloed dan urine. Maar je zult wss nog eens terug moeten om te zien of het goed oploopt
7 maanden geleden
Reactie op naomipereirafernande
Hopelijk goed nieuw ik moet vrijdag bloed laten trekken!
Ik ook vandaag! Week tussen, ik verga van de zenuwen!