5 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb vooral in de avond en bij inspanning last van harde buiken.. denk dat dit opzich vrij normaal is u lichaam moet zich voorbereiden op de “weeën”

2 maanden geleden

Ik had hier tussen week 25-26 veel last van, nu heb ik deze ook wel nog soms maar veel minder. Zolang ze niet regelmatig zijn en ook niet pijnlijk zijn, hoef je je in principe geen zorgen te maken zeiden ze mij. Het is natuurlijk iets ambetants maar hoort erbij, beetje als voorbereiding. Ik heb vaker harde buiken als ik mezelf fysiek wat aan het overdoen ben, dus wat rustiger aandoen soms kan wonderen doen.

2 maanden geleden

Reactie op lotje1994

Ik had hier tussen week 25-26 veel last van, nu heb ik deze ook wel nog som ...
Wat Lotje zegt: als ze regelmatig zijn en menstruatieachtige krampen veroorzaken, moet je het wel laten weten. :) Beter een bezoekje aan het verloskwartier te veel dan te weinig. 😊

2 maanden geleden

Ik heb hier ook wel eens last van. Mijn vroedvrouw zei, dat van zolang het geen pijnlijke harde buiken zijn, geen reden tot paniek is. Vaak is het ons lichaam dat aangeeft dat we het wat rustiger aan moeten doen. Het hoort er ook een beetje bij.🙈

2 maanden geleden

Ik ben momenteel 29w+1d en sta in het lager onderwijs. Vanaf 13u heb ik hier standaard last van tot ik thuis ben. Dan probeer ik een uurtje te rusten en trekt het weer weg. Bij mij dus een typisch signaal dat het rustiger moet want in het weekend heb ik hier geen last van omdat ik dan vaak eens een kwartiertje neerzitten.