Ligt het aan mij of is dat 1 klucht?
De babybox van Kruidvat GRATIS, overal te vinden. Tot je het wil bestellen dan moet je 60€ betalen... De box is gratis en ter waarde van 60€ en toch moet ik 60€ betalen om hem te kunnen bestellen. Klantendienst gemaild, heeft niks opgebracht.
De roze doos, 6keer heb ik mijn gegevens ingevuld en telkens kom ik terug bij start... 6keer! Dus nog niet besteld neem ik aan.
Box van de Delhaize 2€, goed dik vraag dat aan en betaal 2€. Pats foutmelding... 👀🤦🏻♀️😡
Het enige dat tt nu toe gratis was, was het rompertje uit de zeeman en een goodiebag van de babydump en Dreambaby.
Nog mensen dit aan de hand of ligt het toch aan mij? Ik word hier zo gefrustreerd van 😤
Nee je moet normaal maar 1 cent betalen voor de babybox bij kruidvat. Ik zou gewoon eens langs gaan bij kruidvat en een medewerker het voor jou laten bestellen
Om de babybox gratis te kunnen krijgen (1cent) moet je het eerst aanvragen door je uitgerekende datum door te geven.
Dit kan via: https://www.kruidvat.be/nl/babykadobox
Na 2uur krijg je een mail in je spam box en kan je die bestellen voor 1cent.
Als je die mail nie krijgt, kan je kruidvat sturen via messenger en ze regelen da direct.
De roze doos eens proberen op laptop? Of proberen inloggen en dan kan je je doos vinden
Delhaize weet ik van niks , welke link is dat???
Kruidvat is is gratis & echt de moeite :)
De blije doos ook! Als je in NL passeert, kan je deze ophalen in een prénatal. Waren wij ook heel tevreden van!
Vergeet de babyboom niet. Via de site doorgeven waar je het gaat ophalen en dan heb je 1 week om het op te halen. Ik ben de mijne in een apotheek gaan halen en dit was ook gratis ( zitten kortingen, infobrochures, rode billen creme, vochtige doekjes en een pamperke in
Die leveren blijkbaar nog heel moeilijk uit aan de apotheek...
Bij mij ging het vlot ( moest wel ergens anders gaan want in de stad waar ik woon hebben ze geen mogelijkheden) Je kan dit ook krijgen via jouw vroedvrouw of ziekenhuis... als je het wil nakijken, kan je dit wel via hun kaart doen?