13 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb de kruidvat box en die was gratis?

2 maanden geleden

Voor Kruidvatbox best sturen via fb naar hun messenger. Krijg je sneller antwoord. Ik heb daar 1 cent voor moeten betalen 😉

2 maanden geleden

Nee je moet normaal maar 1 cent betalen voor de babybox bij kruidvat. Ik zou gewoon eens langs gaan bij kruidvat en een medewerker het voor jou laten bestellen

2 maanden geleden

Voor de roze doos, die kan je gewoon vragen in de apotheek. Vroegen zelfs geen code ofzo. Maar thoudt niet veel in hoor. Kortingsbonnen vooral

2 maanden geleden

Reactie op lina96

Nee je moet normaal maar 1 cent betalen voor de babybox bij kruidvat. Ik zo ...
Heb ik gedaan maar die weten nergens van 🤦🏻‍♀️

2 maanden geleden

Om de babybox gratis te kunnen krijgen (1cent) moet je het eerst aanvragen door je uitgerekende datum door te geven. Dit kan via: https://www.kruidvat.be/nl/babykadobox Na 2uur krijg je een mail in je spam box en kan je die bestellen voor 1cent. Als je die mail nie krijgt, kan je kruidvat sturen via messenger en ze regelen da direct. De roze doos eens proberen op laptop? Of proberen inloggen en dan kan je je doos vinden Delhaize weet ik van niks , welke link is dat???

2 maanden geleden

Kruidvat is is gratis & echt de moeite :) De blije doos ook! Als je in NL passeert, kan je deze ophalen in een prénatal. Waren wij ook heel tevreden van!

2 maanden geleden

Ik heb ook contact moeten opnemen met Kruidvat via FB, het werkte ook niet bij mij maar nu heb ik hem! Zit heel wat handigs in!

2 maanden geleden

Vergeet de babyboom niet. Via de site doorgeven waar je het gaat ophalen en dan heb je 1 week om het op te halen. Ik ben de mijne in een apotheek gaan halen en dit was ook gratis ( zitten kortingen, infobrochures, rode billen creme, vochtige doekjes en een pamperke in

2 maanden geleden

Merci allemaal, ondertussen is bijna alles gelukt dankzij jullie tips ! 😁 En twas idd de moeite waard 💓

2 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Vergeet de babyboom niet. Via de site doorgeven waar je het gaat ophalen en ...
Die leveren blijkbaar nog heel moeilijk uit aan de apotheek...

2 maanden geleden

Reactie op KATTTTT

Vergeet de babyboom niet. Via de site doorgeven waar je het gaat ophalen en ...
Toen ik hem ging ophalen kreeg ik gewoon nog een van de roze doos 😅

2 maanden geleden

Reactie op kiwikoetje

Die leveren blijkbaar nog heel moeilijk uit aan de apotheek...
Bij mij ging het vlot ( moest wel ergens anders gaan want in de stad waar ik woon hebben ze geen mogelijkheden) Je kan dit ook krijgen via jouw vroedvrouw of ziekenhuis... als je het wil nakijken, kan je dit wel via hun kaart doen?